۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
کد خبر: 238573

برخی منتقدان وزارت ورزش ادعا می کنند فهرست سیاه 5 نفره ای در فوتبال وجود دارد که از این بین فقط یک نفر هنوز به کار خود مشغول است و سایرین کنار رفته اند!

فهرست سیاه پنج نفره وزارت ورزش!

برخی از منتقدان وزارت ورزش مدعی هستند که فهرست سیاهی وجود دارد و بر اساس آن لیست سیاه تاکنون 4 چهره خبرساز فوتبالی کنار رفته اند. این منتقدان می گویند علی پروین، محمد رویانیان، علی فتح الله زاده و علی دایی در این فهرست قرار داشتند که همگی آنها از فوتبال و به طور ویژه از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کنار گذاشته شده اند.

ادعای این منقتدین زمانی جالب می شود که آنها می گویند نفر پنجم این لیست سیاه کسی نیست جز امیر قلعه نویی سرمربی استقلال و او هم باید از استقلال کنار گذاشته شود! به هر حال این ادعاها در حالی مطرح می شود که حداقل امیر قلعه نویی همواره حامی دولت حسن روحانی بوده و بارها در مصاحبه هایش با انتقاد از دولت احمدی نژاد از دولت جدید تعریف کرده است.

هرچند منتقدین چنین حرفی را مطرح می کنند اما بعید است که وزارت ورزش به دنبال حذف نیروهای باسابقه فوتبالی باشد و مسئولان وزارت ورزش همواره تاکید کرده اند که در جزئیات دخالتی ندارند و فقط بحث نظارتی و حمایتی خود را در همه رشته های ورزشی انجام می دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.