قدس آنلاین، شهرکرد؛ مدیر کل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: فرخشهر در مسائل فرهنگی استان جایگاه ویژه ای دارد.

تاکید بر جایگاه ویژه فرخشهر در مسائل فرهنگی

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، بهروز صادقی در دیدار با شهردار و عضو شورای اسلامی فرخشهر گفت: فرخشهر همیشه در بخش فرهنگ جایگاه برجسته ای داشته است که وجود دو کتابخانه عمومی در این شهر نشان از توجه مردم ومسئولان به فرهنگ است.

صادقی با بیان اینکه کتابخانه ملاصدرای این شهر توانست بالاترین نمره ارزیابی عملکرد نهاد کتابخانه های عمومی کشور را به دست آوردافزود: حفظ این جایگاه نیازمند تعامل سازنده اعضای انجمن بخش فرخشهر است.

وی با اشاره به مشکل کتابخانه بعثت وتعطیلی آن گفت: اداره کل کتابخانه های استان با ورود مسقیم به این موضوع تلاش های بسیاری انجام داد و با مشارکت خیر فرخشهری مکانی مناسب را برای بازگشایی فرام ساخت.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان افزود: هدف از این دیدار تعامل بیشتر با شهرداری بود تا با همکاری هم بتوانیم مشکلات کتابخانه ها را حل کرده و فرهنگ کتابخوانی را گسترش دهیم.

بهروز صادقی با بیان اینکه فرهنگ زیر بنای اصلی توسعه در بخش های دیگر است گفت: اگر فرهنگ جامعه ارتقا یابد بسیاری از مشکلات دریگر هم حل می شود.

شهردار فرخشهر هم با اشاره به نقش شهرداری ها در گسترش فرهنگ مطالعه شهر ها گفت: یکی از موارد همکاری پرداخت نیم درصد در امد شهرداری ها به کتابخانه ها است.

جافری در پایان قول مساعد داد تا در مورد پرداخت حق نیم درصد کتابخانه های فرخشهر همکاری کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.