قدس آنلاین، شهرکرد؛ مدیر پژوهش های قرآنی و فرهنگی دانشگاه آزاد شهرکرد از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر پژوهش های قرآنی و فرهنگی دانشگاه با اعلام این خبرگفت: دوره آموزشی تربیت مربی قرآن کریم به مدت چهار روز با تعداد 30 نفر شرکت کننده و با حضور استادان مجرب حافظ و قاری قرآن، از استان قم در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

باقر حیدری هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح کیفی تدریس روانخوانی قرآن کریم در دانشگاه ها، شناسايي نيروهاي مستعد و تربيت آنان جهت تدريس در دوره‌هاي آموزش قرائت قرآن كريم، روشمند نمودن و هماهنگ كردن آموزش روخواني و روان خواني قرآن كريم و تعميم روشهاي بديع و انتقال مهارتهاي تدريس يكپارچه و نظام يافته قرائت قرآن دانست و افزود: تدریس اصول و قواعدی درباره روش تدریس روخوانی و روانخوانی، بیان فنون و روش کلاس داری و چگونگی بخش خوانی و کلمه خوانی آیات و کلمات قرآن از موضوعات مورد بحث در این دوره بود.

وی گفت: مربیان، روخوانی قرآن کریم را در زندگی روزمره افراد جزو اصول دانسته و از شرکت کنندگان خواستند دانشجویان را با ارائه روشهای نوین، به سوی قرآن جذب کنند.

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در پایان این دوره چهار روزه به شرکت کنندگان گواهی مربی قرآن کریم اهداء شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.