۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸
کد خبر: 238612
اخبار ويژه

بحران آلودگی دریای خزر

مهر: امید صدیقی- اکوبیولوژیست دریا- با بیان اینکه آلودگی دریای خزر از مرز بحران گذشته است، گفت: در سرطانزا بودن سموم کلره و فسفره که به این دریا سرازیر می شوند تردیدی نیست.

 

شکایت از پیرمؤذن

ایرنا: ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: از کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل به دلیل رفتار دیروزش، به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردم و در بیرون از مجلس نیز به قوه قضاییه شکایت خواهم کرد. پیرمؤذن دیروز پس از ایراد نطقش با ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد درگیری لفظی پیدا کرد.

 

اگر آبی در کارون بود...

ایسنا: شکرخدا موسوی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: مردم می‌پرسند اگر آبی در کارون برای انتقال به سایر استانها وجود دارد پس چرا شهرستانهای استان خوزستان آب ندارند؟

 

ظریف تکذیب کند

ایسنا: بهرام بیرانوند -عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی- از وزیر خارجه خواست سخنان منتسب به خود در شورای روابط خارجی آمریکا را تکذیب کند.

وی افزود: از قول آقای ظریف گفته شده وی در شورای روابط خارجی آمریکا گفته اگر در بحث هسته‌ای با ما تفاهم نکنید در انتخابات آتی مردم ما را حذف خواهند کرد. مفهوم این حرف این است که ما را حذف می‌کنند و به غرب‌ستیزان رأی می‌دهند.

 

تجمع اعتراضی در دانشگاه آزاد

فارس: روز گذشته شماری از دانشجویان دانشگاه آزاد در اعتراض به افزایش شهریه‌ها، برابر دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه تجمع کردند.

 

کاهش 50 درصدی حقوق بازنشسته ها!

مهر: عبدالرضا مصری- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس- درباره این پرسش که معاونت نظارت راهبردی رئیس‌جمهور ابلاغ کرده حقوق پس از پایان خدمت کارمندان 30 تا 50 درصد کاهش یابد، گفت: این موضوع به بازنشسته‌ها لطمه وارد می‌کند.

 

صدور حکم دست‌اندرکاران کلیپ «هپی»

عصرایران: وکیل‌ مدافع شماری از دست‌اندرکاران تهیه کلیپ موسوم به «هپی» از ابلاغ حکم صادره علیه متهمان این پرونده خبر داد. فرشید رفوگران افزود: اعضای این گروه که شامل سه دختر و چهار پسر هستند به اتهام «فعالیت غیرمجاز در امور سمعی بصری از طریق مشارکت در ساخت کلیپ مبتذل و انتشار آن از طریق شبکه مجازی یوتیوب» و «برقراری رابطه نامشروع از طریق رقصیدن به صورت مختلط و با پوشش نامناسب» از حیث رابطه نامشروع به تحمل 99 ضربه شلاق تعزیری و از باب مشارکت در ساخت و توزیع کلیپ به پرداخت 6 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

 

کاهش واردات روغن پالم به ایران!

مشرق: شرکت تحقیقاتی اویل ورلد در گزارش تازه‌ای از کاهش واردات روغن پالم به ایران در فصل فروش 2014 - 2013 خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.