۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۳
کد خبر: 238615

در شرایطی که انتقادات از محمدباقر نوبخت به خاطر انتصاب «حمید- پ» به معاونت خود ادامه دارد، در اتفاقی عجیب، فرد مذکور بار دیگر حکم دیگری دریافت کرد و این نگرانی را ایجاد کرد که وی با حمایت برخی «جریان‌های غیرمرتبط با رئیس‌جمهور و اعتدال»، به ابوالمشاغل دولت تبدیل شود!

حکم تازه برای آدم پرمشغله

سایت «انتخاب» از سایت‌های حامی دولت ضمن انتشار مطلب فوق نوشت: وی که پیش‌تر «معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری» با حکم باقر نوبخت، «عضویت شورای گفت‌وگو» و «عضویت کارگروه تخصصی ستاد هماهنگی امور اقتصادی» با حکم اسحاق جهانگیری را دریافت کرده بود، در تازه‌ترین رشد خود در دولت یازدهم، «دبیر ستاد تدوین برنامه ششم توسعه» شده است! این در حالی است که فرد مذکور، متهم دستگاه قضایی در پرونده معروف به «سه هزار میلیاردی» است. وی که در دولت قبل قائم مقام بانک مرکزی بود، بازداشت شده و با قرار وثیقه سنگین آزاد شد، اما هیچ‌گاه قرار منع تعقیب برای وی از سوی دستگاه قضایی صادر نشده است!
انتخاب نوشت: جناب نوبخت و همکارانشان در دولت گذشته، نسبت به ادامه فعالیت نامبرده در دولت گذشته (پس از بازداشت وی) به دولت دهم اعتراض و انتقاد داشته‌اند!

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.