قدس آنلاین : مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان از استقرار 3 هزار و 730 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای جشن عاطفه ها با شعار "مهر در انتظار مهر" همزمان با سراسر کشور از روز 16 تا 18 مهرماه جاری در این استان خبر داد.

"مهر در انتظار مهر" با 3730 پایگاه در استان اصفهان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، مهدی مجلس‌آرا در نشست خبری خود که به مناسبت جشن عاطفه‌ها برگزار شد، افزود: 380 پایگاه جشن عاطفه‌ها توسط امدادگران در استان، 2 هزار و 600 پایگاه با هماهنگی آموزش و پرورش و آموزشگاه‌ها و مدارس استان، 200 پایگاه توسط بسیج و 520 پایگاه در مساجد و مراکز نیکوکاری برگزاری جشن عاطفه‌ها را بر عهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه 2 هزار و 900 نیرو جهت برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان همکاری دارند، تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در پایگاه‌های مدارس در اختیار مسئولان مدارس و سپس به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد.

مجلس‌آرا ادامه داد: کمک‌های مردمی برای توزیع به 12 هزار و 600 دانش‌آموز تحت پوشش برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه این جشن امسال با تاخیر برگزار می‌شود، گفت: یکی از دلایل برگزاری این جشن در نیمه نخست مهرماه مشارکت دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی  استان اصفهان اضافه کرد: سال گذشته مبلغ 500 میلیون تومان در مدارس جمع‌آوری شد که همین میزان کمک بسیار بزرگی به دانش‌آموزان نیازمند بوده است.

وی در ادامه درآمد سال گذشته جشن عاطفه‌ها در استان اصفهان از محل کل درآمدها را یک میلیارد و 275 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: 514 میلیون تومان به صورت کالا و 761 میلیون تومان به صورت غیرنقدی و به صورت تعهد بوده است.

مجلس‌آرا مطرح کرد: سال گذشته 680 میلیون تومان در پایگاه‌ها، 563 میلیون تومان در مدارس، چهار میلیون تومان توسط بسیج و 22 میلیون تومان در مساجد برای جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده است.

وی از رشد 150 درصدی کمک‌های مردمی در جشن‌ عاطفه‌های سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل آن خبر داد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده مدارس توسط خود مسئولان آموزشگاه توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: در 6 ماه گذشته 36 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک‌های مردمی صورت گرفته که در مقایسه با کمک‌های سال گذشته که 25 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است، 44 درصد رشد کمک‌های مردمی صورت گرفته است.

وی گفت: پسرانی که با دختران مجرد تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان ازدواج کنند تسهیلات 300 میلیون ریالی از کمیته امداد دریافت کنند.

مجلس آرا با بیان اینکه با عنایت به دستوارت ائمه جماعات کمیته امداد استان اصفهان تسهیلاتی را برای پسرانی که با دختران مجرد تحت پوشش کمیته امداد ازدواج می‌کنند در نظر گرفته است، ادامه داد: بر این اساس چنانچه پسری با یکی از این دختران ازدواج کند مبلغ 30 میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال به این پسر پرداخت خواهد شد.
وی در ادامه در خصوص ازدواج با زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد نیز بیان داشت: چنانچه فردی تمایل به ازدواج با زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد داشته باشد علاوه بر اینکه تسهیلات 30 میلیون تومانی اشتغال به آقایان ارائه می‌شود برای مدتی پس از ازدواج نیز مستمری زن قطع نخواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.