قدس آنلاین:رئيس پليس فتا سيستان و بلوچستان از دستگيري فردي که با سوء استفاده از اعتماد دايي نابيناي خود اقدام به برداشت وجه از حساب وي مي کرد خبر داد.

سوء استفاده خواهر زاده از اعتماد دايي نابينا

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ حسيني پور در رابطه با اين خبر گفت:فردي ضمن مراجعه به پليس فتا و طرح شکايت اعلام کردطي مراجعه اي که جهت برداشت يارانه به بانک داشته متوجه شده مبلغي از موجودي حسابش کسر شده است.

وي افزود:ماموران با انجام بررسي هاي فني و تخصصي متوجه شدند مبالغ کسر شده صرف چند فقره خريد اينترنتي ، پرداخت قبض و تهيه شارژ شده است.

حسيني پور گفت: با استفاده از سرنخ هاي به دست آمده سارق که خواهر زاده شاکي بود شناسايي و طي هماهنگي با مراجع قضايي به اين پليس احضار شد.

وي تصريح کرد:اين فرد که با سوء استفاده از اعتماد دايي نابيناي خود اقدام به فعال سازي رمز دوم اينترنتي کارت بانکي کرده و از حساب او برداشت هاي غير مجاز کرده بود،به مقام قضايي معرفي شد. 

"حسيني پور" در خاتمه خاطر نشان کرد: امروزه خدمات بانکداري الکترونيک امکانات و رفاه فراواني براي مشتريان ايجاد نموده و موجب صرفه جويي در وقت و هزينه شده است، اما استفاده از اين امکانات بدون آگاهي و اطلاعات کافي ممکن است خساراتي را به دنبال داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.