۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 238672

این گزارش نشان می دهد که این فرد مسلح سابقه دار در روز 16 سپتامبر و در زمان بازدید اوباما از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا با او سوار بر آسانسور شده است.

گاف بزرگ نیروهای امنیتی کاخ سفید

روزها که می گذرد ابعاد جدیدی از گاف ماموران امنیتی کاخ سفید برملا می شود. به تازگی مشخص شده است که یک پیمانکار امنیتی مسلح که چندین فقره جنایت در پرونده خود داشته، در لحظاتی توانسته با باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا سوار یک آسانسور شود.

به گزارش شفقنا به نقل از آسوشیتدپرس، آسانسورسواری این پیمانکار امنیتی با فرمانده کل قوای ایالات متحده آمریکا نقض آشکار تمام پروتکل ها و قوانین حفاظت از شخص اول آمریکا محسوب می شود.
این گزارش محرمانه که توسط دو نشریه واشینگتن پست و واشینگتن اکزماینر فاش شده، نشان می دهد که این فرد مسلح سابقه دار در روز 16 سپتامبر و در زمان بازدید اوباما از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا با او سوار بر آسانسور شده است. این گزارش نشان می دهد که این فرد در زمان سوار شدن به آسانسور در کنار رییس جمهوری آمریکا مسلح نیز بوده است و هیچ یک از ماموران حفاظت اوباما جلوی او را نگرفته اند.
در حالی که خانم جولیا پیرسون مسوول حفاظت از رییس جمهوری آمریکا تمام مسوولیت های گاف امنیتی عبور یک فرد از روی حصارهای امنیتی کاخ سفید در روز 19 سپتامبر را پذیرفته است، حالا این گاف جدید را نیز باید به سختی بپذیرد.
این گزارش می افزاید ماموران امنیتی حفاظت کننده از اوباما درحالی متوجه سوابق جنایی این پیمانکار امنیتی و مسلح شدند که وی در حال فیلم گرفتن از رییس جمهوری آمریکا بوده و به درخواست های تیم محافظتی برای قطع فیلمبرداری نیز توجهی نکرده بوده است.
کاخ سفید و تیم امنیتی اوباما هنوز به این گزارش واکنش نشان نداده اند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.