رئیس فدراسیون بوکس گفت: پاداش من این است که بعد از ۲۵ سال حضور در ورزش و بوکس نه اجازه دارم به سالن بروم و نه اجازه ورود به دهکده را دارم!

ناطق نوری: اجازه ورود به سالن و دهکده را ندارم!

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از تسنیم  در پایان مسابقه جاسم دلاوری مقابل حریف ازبکستان، خبرنگاران حاضر در سالن از ناطق نوری در مورد پاداش مدال آوران بوکس در بازی‌های آسیایی پرسیدند که وی در پاسخ اظهار داشت: من که پاداشم را گرفتم! پاداش من این است که بعد از 25 سال حضور در ورزش و بوکس نه اجازه دارم به سالن بروم و نه اجازه ورود به دهکده را دارم!

وی افزود: آقایان یک مشت کارمند را با خود به اینجا آورده اند و به آنها امتیاز می دهند اما برای ما شرایط سختی به وجود آورده اند.

رئیس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: آقای شهنازی به من گفت کارم را درست می‌کنند اما من با بلیت به سالن‌ها می روم. دیروز از بچه های والیبال بلیت گرفتم و برای ورود به سالن مرا تفتیش کردند، این‌ها برای ورزش ما بد است و نوعی تحقیر! آیا با من که سه دوره در کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک بودم و در این کمیته حضور داشتم باید اینطور برخورد شود؟

وی تاکید کرد: آقایان به من گفتند آی دی کارت نداریم اما من 10 نفر را دیدم که با آی دی کارت به این ور و آن ور می‌روند. اصلا چرا ما را به اینچئون آوردند، آوردند که اینطور برخورد کنند؟!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.