مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از بازدید میدانی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وزیر از محور قم - گرمسار خبر داد و گفت: آخرین تصمیم‌گیری در خصوص محور قم - گرمسار با حضور وزیر راه و شهرسازی این شد که کل مسیر قم - گرمسار در 22 بهمن امسال به بهره‌برداری کامل برسد.

آخرین تصمیمات وزیر راه در خصوص محور قم – گرمسار

 

nadimi (6 of 8)-3.jpgمنوچهر رحمانی در گفت‌وگو با (ایسنا)- منطقه سمنان، با اعلام این خبر افزود: محور قم - گرمسار به طول 152 کیلومتر بخشی از آزادراه حرم تا حرم در مسیر قم - سمنان و خراسان رضوی است که در ایام مبارک دهه فجر و 22 بهمن سال جاری کل مسیر به بهره برداری می‌رسد.

تردد سالانه پنج میلیون خودرو در محورهای استان سمنان

وی همچنین از تردد سالانه پنج میلیون خودرو در محورهای استان سمنان خبر داد و گفت: استان سمنان به واسطه قرارگرفتن در مسیر زائران حرم مطهر امام رضا(ع) جزء محورهای اصلی و پرتردد کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان ادامه داد: سالانه پنج میلیون خودرو در محورهای استان سمنان تردد می‌کنند که سالانه حدود پنج تا 10 درصد به این میزان افزوده می‌شود.

کاهش 30 درصدی در تلفات جاده‌ای و رسیدن به رتبه دوم کشوری

رحمانی در خصوص آخرین وضعیت حوادث جاده‌ای در محورهای برون شهری استان سمنان نیز گفت: تلفات جاده‌ای در استان سمنان در شش ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال‌ گذشته 30.4 درصد معادل 31 نفر نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا استان سمنان در کاهش تلفات جاده‌ای در محورهای برون شهری، رتبه سوم کشوری و در محورهای برون‌شهری و روستایی رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.