۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 238700

کاروان ورزشی ایران در بازیهای اسیایی ۲۰۱۴ امروز دررشته های کبدی، والیبال، تکواندو ، بوکس و کاراته با راهیابی به فینال در آستانه کسب ۷ مدال طلا قرار گرفت.

۷ طلای اینچئون در انتظار قهرمانان ایران

به گزارش واحد مرکزی خبر،اسبقی تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم مردان ایران مقابل "کایرات ساریمساکف" از قزاقستان 7 بر یک به پیروزی رسید و راهی فینال شد.بهنام اسبقی برای رسیدن به فینال در دور اول استراحت کرد، در دور دوم نماینده ویتنام را برد ، در مرحله یک چهارم نهایی " فادی بخازی" از لبنان پیروز شد.پیش از این مسعود حجی زواره و مهدی خدابخشی در این رشته مدال طلا، سوسن حاجی پور برنز گرفتند و یوسف کرمی، سجاد مردانی، شکرانه ایزدی و سمانه شش پری هم حذف شدند.فردا جمعه نیز ایران سه نماینده دارد که دروزن 73+ بانوان اکرم خدابنده، در73- فاطمه روحانی و در 58-  مردان فرزان عاشورزاده رقابت خواهند کرد.

والیبالیستها هم فینالیست شدند

تیم ملی والیبال 3 بر0 چین راشکست داد و به راحتی راهی فینال این مسابقات شد تا با برنده ژاپن و کره جنوبی برای کسب مدال طلا رقابت کند.

کبدی زنان و مردان در فینال

تیم کبدی زنان کشورمان با نتیجه 40 بر15 مقابل بنگلادش به پیروزی رسید و حریف هند در فینال شد. کبدی مردان هم 25 بر 14 از پاکستان گذشت و حریف هند درفینال شد.

یک گام تا طلای بوکس

در نیمه نهایی 91+ کیلوگرم جاسم دلاوری باشکست عبداله یف ازبک در دو راند، راهی فینال شد.

روزبهانی برنز گرفت

احسان روزبهانی نماینده 81- کیلوگرم کشورمان هم مقابل عادل بیک نیازیم بتوف از قزاقستان 2 بر یک شکست خورد و به مدال برنز قناعت کرد.

عباسعلی و حسنی پور در فینال کاراته

سعید حسنی پور کاراته کار75- کیلوگرم در مرحله یک هشتم مقابل غفورجان سوخیدوف ازبک 4 بر2 پیروز شد و به نیمه نهایی رفت. او در این مرحله مقابل "العطیبی" ازعربستان با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد و به فینال صعود کرد. حمیده عباسعلی نماینده 68+ کیلوگرم نیز ابتدا در یک ‌چهارم مقابل گریستینا پریااز ماکائو با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.عباسعلی سپس با شکست حریف اندونزیایی با نتیجه 4 بر صفرراهی فینال شد.این کاراته‌کای شایسته کشورمان باید با حریفی از چین برای کسب مدال طلا به میدان رقابت کند.

برنز کانوی تک نفره اسلالوم برای گماری

سونیا گماری دردیدار رده بندی کانوی تک نفره اسلالوم بانوان برابر حریفی از تایلند با زمان 1:27:45 از خط پایان عبور کرد و توانست مدال برنز را بدست آورد. وی در نیمه نهایی به مصاف نانجین چن از چین رفت و با زمان یک دقیقه و 28 صدم ثانیه دوم شد و از صعود به فینال بازماند. شقایق سید یوسفی هم با یک دقیقه و 15 ثانیه و 75 صدم ثانیه در رقابت با حریف چین تایپه ای از صعود به فینال بازماند.

هندبال به برنز آسیا نرسید

تیم ملی هندبال ایران درعین شایستگی با نتیجه 28 بر 25 از تیم بحرین شکست خورد و به مقام چهارم این بازی های اکتفا کرد.

با شکست نوروزی پرونده تنیس بسته شد

افشین نوروزی نماینده کشورمان در انفرادی تنیس روی میز بازی‌‌های آسیایی که با استراحت در مقدماتی به یک شانزدهم صعود کرده بود دریک هشتم با نتیجه 4 بر یک مغلوب کوکی نیوا از ژاپن شد و از حضور در یک‌چهارم نهایی بازماند.او دیروز احمد احمد از یمن راشکست داده بود.

عالمیان از دور مسابقات کنار رفت

نوشاد عالمیان در دومین مسابقه در تنیس روی میز چهار بر یک مغلوب جان میزوتانی نفر هفتم جهان از ژاپن شد و شانس حضور در مرحله یک چهارم نهایی رااز دست داد.وی تنها در ست سوم به پیروزی رسید.عالمیان در نخستین دیدارش 4 بر صفر پاکستان را شکست داده بود.

شهسواری هم حذف شد

ندا شهسواری به مصاف لی هو چیونگ از چین تایپه رفت و در چهار گیم متوالی نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کناررفت.شهسواری در رنکینگ جهانی نفر 350 است. این در حالی بود که رقیب چین تایپه‌ای وی در رده شانزدهم جهان قرار دارد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.