خوشبختانه جو امیدوار کننده ای را در تمرین امروزمان شاهد بودم و بچه ها سر میز ناهار خیلی امیدوارانه درباره بازی فردا در اصفهان صحبت می کردند.این موضوع سر میز نهار روشن بود.

درخشان: انگیزه پرسپولیسی‌ها سر ناهار بالا بود!

حمید درخشان در باره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس گفت:در طول این هفته تمرینات مان براساس بازی با سپاهان بود و امروز هم تمام کارهای تاکتیکی مان را بار دیگر مرور کردیم تا با آمادگی کامل راهی اصفهان شویم.امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب دل هواداران را شاد کنیم.

وی  درباره مصدومیت میثم حسینی گفت: متأسفانه در شراتیطی که صادقیان و ماهینی را در این بازی نداریم امروز حسینی هم مصدوم شد و باید این را هم به بدشانسی های حمید درخشان اضافه کنید.البته او را با خودمان به اصفهان می بریم تا شاید  با فیزیوتراپی بتواند به شرایط بازی برسد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه  چرا میلاد کمندانی هم جزو خط خورده های این دیدار است خاطر نشان کرد: کمندانی به شدت سرماخورده و ترجیح دادیم تا با این وضعیت او را به اصفهان نبریم. بیشتر از این نمی شد به او فشار وارد کرد و ممکن بود بیماری اش  به دیگر بازیکنان هم سرایت بدهد.

درخشان در این باره که آیا حقیقت دارد که پرسپولیس قصد دارد خانزاده را به ذوب آهن بدهد تصریح کرد: ما همین طوری هم بازیکن کم داریم و به فکر جذب بازیکن هستیم. ضمن اینکه بازیکنان فعلی مان  را هم لازم داریم و نمی توانیم به فکر معاوضه کسی با کسی باشیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: قصد داریم در این فاصله با ارزیابی بازیکنان خارجی که پیسشنهاد شده یکی را به تیم مان اضافه کنیم تا یکسری از مشکلات تیم در خط هافبک را برطرف سازیم.

درخشان درباره اینکه چه نتیجه ای را برای بازی فردا پیش بینی می کند یادآور شد: خوشبختانه جو امیدوار کننده ای را در تمرین امروزمان شاهد بودم و بچه ها سر میز ناهار خیلی امیدوارانه درباره بازی فردا در اصفهان صحبت می کردند.این موضوع سر میز نهار روشن بود.

وی اضافه کرد: بازی های پرسپولیس با سپاهان همواره زیبا و تماشایی از کار درآمده و من هم همه هدفم کسب پیروزی در این بازی است و خود بازیکنان هم همقسم شده اند که بازی را با برد پشت سر بگذارند. امیدوارم که بادست پر از اصفهان برگردیم و فردا هواداران مان را خوشحال کنیم. چون هدف ما بازگشت به کورس است و من به شخصه از جایگاهی که پرسپولیس دارد راضی نیستم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.