۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر: 238725

من در تیم فولاد سرمربی تیم هستم و در نظام وظیفه کار نمی‌کنم

من کارمند نظام وظیفه نیستم!

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: برایم خیلی مهم است که بازیکنانم بازی فردا را دستکم نگیرند زیرا ما حریف را دستکم نمی‌گیریم. آنچه مهم است که در حد خودمان بازی کنیم. نفت مسجد سلیمان دوباره در اختیار بهروز مکوندی قرار گرفته و این تغییر یک شوک مثبت به تیم خواهد بود. البته مشکلات قدیمی هم به قوت خودش باقی است.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم که در مسیر قبلی و مدعیان قرار بگیریم باید پیروز شویم نتیجه بازی برای ما مهم است. همانطور که قبلا هم گفتم برای هر بازی سه امتیاز مهم است. بازی‌های نفت را دیده‌ام حریفان نفت با خوش‌شانسی امتیاز گرفتند ما هم بازی ساده‌ای نداریم اما به دنبال سه امتیاز هستیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد بازیکنان سرباز فولاد گفت:  به هر حال من در تیم فولاد سرمربی تیم هستم و در نظام وظیفه کار نمی‌کنم و می‌توانید سوالتان را از آن مسئولان بپرسید اگر سوال فوتبالی دارید من در خدمتان هستم. در مورد بازیکنان هم باید بگویم که یازده هفته است که با همین بازیکنان کار می‌کنیم و فقط بهمن کامل، به فهرست تیم ما اضافه شده است.

اسکوچیچ در مورد حضور هواداران تیم نفت در ورزشگاه گفت: نظر شخصی من را بدانید خوشحال می‌شوم که در ورزشگاهی بازی کنم که هوادار زیادی داشته باشد تا در ورزشگاهی باشم که هواداری نباشد زیرا حضور تماشاگر به ما انگیزه زیادی می‌دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.