۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
کد خبر: 238730

اگر بگویم هر کار که خواستیم کردیم واقعیت ندارد و حوادث نقش تعیین‌کننده‌ای در بازی داشت.

مرزبان:نیمه اول خیلی باکیفیت بازی کردیم

علیرضا مرزبان پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق انتظار, بازی امروز نبرد 2 تیمی بود که به 3 امتیاز این مسابقه نیاز داشتند. نیمه دوم کار به جنجال کشید و ما بازی را کنترل کردیم و توانستیم در بازی‌سازی کیفیت بالاتری از خود نشان دهیم.

وی افزود: نیمه دوم تا زمانی که تیم ما صاحب گل شود بازی پایاپایی شاهد بودیم و بعد از آن گل گسترش فولاد ریسک کرد و برای گلزنی جلو کشید که فقط یک بار موفق شدند توپ را به تیرک دروازه ما بزنند و به غیر از آن شانس دیگری نداشتند.

سرمربی تیم پدیده مشهد خاطرنشان کرد: گسترش فولاد فشار زیادی روی دروازه ما آورد و خواست با توپ‌های مستقیم گلزنی کند که در مجموع بازی بازی امروز تماشاگرپسند بود و تماشاگران لذت بردند.

مرزبان تصریح کرد: پس از 3 شکست پیاپی پس از این پیروزی می‌توانیم استراحت کنیم و پس از ریکاوری آماده بازی بعدی شویم.

وی درباره اینکه آیا صحنه مشکوک در محوطه جریمه گسترش فولاد پنالتی بود یا خیر گفت‌:من فقط یک بار صحنه را دیدم که توپ رها شده بود و دقیقاً نفهمیدم که چه اتفاقی رخ داد؛ همانطور که بازیکن و مربی اشتباه می‌کنند داور هم ممکن است دچار اشتباه شود.

سرمربی تیم پدیده مشهد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ارزیابی که از گسترش فولاد داشتند در این دیدار طبق پیش‌بینی‌ها بود یا خیر تأکید کرد: بازی گسترش فولاد به نوعی بود که بازیکنان کناری با کیفیتی که این تیم دارد نفوذ می‌کردند و سعی بر این داشت بازی ما را در مقابل دروازه خود با مشکل روبرو کند؛ اگر بگویم هر کار که خواستیم کردیم واقعیت ندارد و حوادث نقش تعیین‌کننده‌ای در بازی داشت.

مرزبان اظهار کرد: نیمه اول با کیفیت بازی کردیم و کنترل توپ خوبی داشتیم ولی نیمه دوم بازی خوبی از هیچیک از 2 تیم ندیدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.