قدس آنلاین: پليس آگاهي استان اصفهان يك باند كلاهبردار كه با ارسال پيامک فريبنده مردم را فريب و ميليون ها تومان پول به جيب زده بود شناسايي و دستگير كرد.

باند کلاهبرداران ميلياردي در اصفهان منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سرهنگ ستار خسروي با اعلام اين خبر اظهار داشت: کلاهبرداران با سوء استفاده از طرح "ميليونر شو" همراه اول شركت مخابرات و بصورت فريبنده با ارسال پيامك كه شما برنده فلان مبلغ شده ايد، از مالباختگان مي خواستند که جهت پيگيري و اخذ هديه با اپراتور ارسال کننده تماس حاصل نمايند و يا حضورا به آدرس شرکت واقع در تهران مراجعه كنند.

"سرهنگ خسروي" ادامه داد: كلاهبرداران پس از تماس مالباختگان با خطوط همراه آنان، ضمن اغفال و فريب ، اين افراد را کنار دستگاه خوپرداز کشانده و موفق به برداشت وجوه از حساب مالباختگان به صورت کارت به کارت و نيز به روش اينترنتي و موبايل بانک و.... مي شدند.

اين مقام مسئول با اشاره به دستگيري سه نفر از اعضاي اين باند در اين رابطه عنوان داشت: در تحقيقات صورت گرفته متهمان به 85 فقره كلاهبرداري اعتراف كردند كه از اين تعداد 65 فقره آن در اصفهان مي باشد.

سرهنگ خسروي با اشاره به شناسايي هر 85 مالباخته اين پرونده گفت: مجموع کلاهبرداري هاي متهمان با پرونده هايي كه در پليس آگاهي اصفهان تشكيل شده تا اين لحظه 2ميليارد و 200 ميليون ريال مي باشد.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان در پايان با بيان اينکه متهمان به مراجع قضايي معرفي شدند، به همشهريان توصيه كرد:

1-اکثر کلاهبرداران،معمولا داراي ظاهري آراسته و شيک پوش،ولخرج و خوش برخورد مي باشند،تا بتوانند طعمه خود را به دام بيندازند. در انجام معاملات،سرمايه گذاري ها و غير صرفا به ظاهر افراد اتکا نکنيد.

2-به هرگونه پيشنهاد يا معامله خيلي خوب مشکوک باشيد.

3-هنگام معامله با افرادي که نشاني و شماره تلفن ثابتي ندارند بيشتر دقت کنيد و تا حد امکان از آن بپرهيزيد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.