قدس:هفته گرامیداشت 30 ساله شدن وزارت اطلاعات، با پایان یافتن هفته جاری به پایان خواهد رسید، اما قدر شناسی ملت ایران از سربازان گمنام امام زمان(عج) پایانی ندارد.

پنجه آهنین سربازان گمنام امام زمان (عج) بر گلوی دشمنان

امروز دشمن با تمام وجود لمس می‌کند که در هیچ نقطه‌ای از چشمان بیدار و هوشیار سربازان گمنام امام زمان(عج) پنهان نیستند و پنجه آهنین این سربازان در هر نقطه‌ای از گلوی آنها فرو رفته است و آرامش را از آنها گرفته و فرصت دسیسه را از آنها بازستانده است. انهدام تجهیزات، امکانات ارتباطی و اطلاعاتی بسیاری از گروهکهای شرور نتیجه اقدامهایی است که به لطف حضرت حق و امام زمان(عج) تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری و همت سربازان گمنام امام زمان(عج) کسب شده است. واقعیت آن که امروز موفقیت فعالیتها و برنامه‌های وزارت اطلاعات برای امنیت آحاد ملت ایران نیز با تمام وجود می‌ شود لمس کرد.

با وجود آن که کشور در کانون بحرانهای منطقه ای قرار دارد، اما کاهش آسیب پذیری با پیش بینی و پیشگیری، جلوگیری از نفوذ دشمن در حوزه امنیت داخل کشور برای تبادل اطلاعات، ناامن شدن محیط داخلی و پیرامونی برای دشمن، ایجاد امنیت و‌ آسایش و آرامش برای مردم و فراهم شدن زمینه‌های مناسب برای فعالیتهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی در کشور، دستاورد عملکرد 30 ساله وزارت اطلاعات است.

اما این موفقیتها چگونه حاصل آمده است؟ وزارت اطلاعات چه درسطح استراتژی و راهبری و چه درسطح عملیاتی و چه در سطح تاکتیکی همواره با یک رویکرد واقع‌گرایانه، آینده‌نگرایانه، و با در نظر گرفتن قابلیت تحقق، برنامه‌ها و مسایل امنیتی را توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) رصد کرده و به نحو احسن، امنیت را در کشور با همکاری سایر نهادهای امنیتی محقق کرده و به تثبیت رسانده است.

واقعیت آن که اشراف اطلاعاتی بر گروهکها و تهدید کننده‌های امنیت ملی و رصد مستمر فعالیتهای آنها، اشراف بر فضای تبادل اطلاعات و تحرکات به گونه‌ای که فرصت هر گونه حرکتی را از دشمن سلب کرده و همچنین اشراف اطلاعاتی به تمام معنا بر آنها وجود دارد.

در این میان اطلاع‌رسانی و هشدار بموقع به مسؤولان و ایجاد فضای یکپارچه و هماهنگ و هم‌افزا در برخورد با تهدیدها و گزارش‌ دهی کامل و جامع به مسؤولان مربوطه در زمینه تهدیدها از دیگر وظایف سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

انصاف آن که ضریب بالای امنیت در كشور مرهون رشادتها و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات است و در این عرصه شهدای بسیاری از وزارت اطلاعات جان خود برای تأمین امنیت ایران اسلامی در گمنامی فدا كردند تا ملت ایران در امنیت و آرامش زندگی كنند.

30 سال مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات امنیت را برای مردم و اقتدار را برای ایران اسلامی به همراه آورده كه قطعاً این مجاهدت بزرگ پاداش والایی از سوی خداوند متعال برای این سربازان گمنام به همراه خواهد داشت.

امروز به لطف همین پایمردی ها، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از دستگاه های مقتدر اطلاعاتی و امنیتی محسوب می شود كه با هوشیاری و آگاهی تمام، اجازه نمی دهد تا دشمنان و بدخواهان در امنیت این كشور خدشه وارد كنند.

امروز با وجود آن که در سراسر مرزهای ایران، بحران موج می زند، اما اقتدار، صلابت و هیمنه وزارت اطلاعات دل دشمنان را به لرزه درآورده، فرصت دسیسه را از آنها سلب کرده و مایه آرامش مردم ما شده و این چیزی است که حتی مردم کوچه و بازار بر آن صحه می‌گذارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    2 0
    امنیت امروز ما مرهون زحمات این عزیزان است.ملت غیور ایران اسلامی قدردان انها هستند.با مشاهد جنایاتی که در چند قدمی ما درحال رخدادن هست مردم معنای امنیت در زیر لوای پرچم مقدس جمهری اسلامی است را قدر دان هستند خداوند پشت وپناه انها باشد زنده باد رهبرم خامنه ای
  • علی IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    4 0
    خداوند یار وپشتیبانتان....
  • کردی IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    5 0
    درود خدا بر دریادلان گمنام که آسایش مردم ایران در گرو بیداری و تلاش این عزیزان می باشد.
  • محمد IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    5 0
    خداقوت
  • ایرانی IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    5 0
    باسلام ودرود بیکران به امام راحل وشهدای ایران اسلامی وآرزوی طول عمر وسلامتی برای مقام معظم رهبری جهان اسلام اول درسایه خدا وسپس در دستان آهنین وپرنوان سربازان گمنام امام زمان عج که شبانه روزبیدارند واسلام وکشوررا پاسداری می کنند جزدعاچیزی در توان نداریم خدایا کمکشان کن .
  • محمد باروتی ها IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    2 0
    درود و سپاس بر سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • علی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    درودبه شرفتان
  • غلامرضاروح پرور IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    سلام، و دورد خداوندجبار برسربازان بی ادعا همیشه بیدار ایران
  • دوست IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    نمیدونم جه بگم به این مردان باغیرت. فقط میتونم بگم براتون دعا می کنیم ما همه پشت شما هستیم
  • باران IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    سلام سال نوتون نورانی وپربرکت،همدلیا بیشتر محبتاعمیق تر مرسی بابت مطالب خوبتون.من کلی سوال دارم امانمیدونم ازکجاوچطوروازکی بپرسم میشه کمکم کنیددرباره سربازای گمنام زحمتکشه؟؟