همانطور که انتظار می‌رفت ناکامی های سریالی فوتبالی‌ها صدای اعتراض اهالی بهارستان را بلند کرد، مجلسی‌ها که به اندازه کافی از ناکامی‌های فدراسیون فوتبال به تنگ آمده بودند حالا پس از اضافه شدن دو ناکامی دیگر به کارنامه مملو از ناکامی علی کفاشیان و کابینه فوتبالی‌اش تصمیم دارند در نشست هفته آینده فراکسیون ورزش گزارشی جامع و مفصل از کلکسیون ناکامی‌های فوتبال آماده کنند تا اعضای این فراکسیون درباره سرنوشت فوتبال یک تصمیم جدید بگیرند.

مجلسی‌ها هم به صف منتقدان کفاشیان ملحق شدند

سپهر سینا : همانطور که انتظار می‌رفت ناکامی های سریالی فوتبالی‌ها صدای اعتراض اهالی بهارستان را بلند کرد، مجلسی‌ها که به اندازه کافی از ناکامی‌های فدراسیون فوتبال به تنگ آمده بودند حالا پس از اضافه شدن دو ناکامی دیگر به کارنامه مملو از ناکامی علی کفاشیان و کابینه فوتبالی‌اش تصمیم دارند در نشست هفته آینده فراکسیون ورزش گزارشی جامع و مفصل از کلکسیون ناکامی‌های فوتبال آماده کنند تا اعضای این فراکسیون درباره سرنوشت فوتبال یک تصمیم جدید بگیرند.

گفته می‌شود با افزایش آمار ناکامی‌های فوتبال ملی، بسیاری از نمایندگان مجلس از هیات رئیسه فراکسیون ورزش خواسته اند در این رابطه تصمیم جدی بگیرند و از وزیر ورزش و جوانان بخواهند درباره این اتفاق ناخوشایند تصمیم گیری آنی صورت گیرد.

هرچند علی کفاشیان و یارانش نسبت به تذکرهای پی در پی نمایندگان مجلس به ویژه هشدارهای اعضای فراکسیون ورزش تاکنون بی تفاوت بودند و خود را ملزم به پاسخگویی به مجلس نمی‌دانند اما گفته می شود حالا نمایندگان تصمیم دارند با اعمال فشار به محمود گودرزی زمینه ایجاد تغییرات اساسی در فوتبال را به وجود آورند تا شاید میزان نارضایتی های جامعه نسبت به عملکرد ضعیف مدیریت فوتبال کاهش پیدا کند.

نایب رییس هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با تائید این خبر، با اشاره به ضرورت آسیب شناسی در حوزه فوتبال، گفت: مجموعه فوتبال کشور نیاز به بررسی و مراقبت ویژه دارد زیرا دچار برخی معضلات، مشکلات و بیماری هاست که آنها را باید با نگاه کارشناسی، بررسی و درمان کرد.

سید مهدی هاشمی، نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس، درباره حضور ضعیف تیم ملی فوتبال پایه در مسابقات گفت: هفته آینده جلسه هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس است و این موضوع در آنجا مطرح خواهد شد؛ ضمن آنکه کمیته فوتبال فراکسیون باید در این موضوع بررسی دقیقتر داشته باشد تا بر اساس یک گزارش و کار کارشناسی، اظهارنظرها انجام شود.

نماینده مردم تهران، در مجلس شورای اسلامی افزود: باید با کارشناسی و دقت نظر بیشتر مسائل ورزش کشور را به خصوص در حوزه فوتبال مورد بررسی و توجه قرار داد زیرا ممکن است هر کس صرفا از منظر خودش به این موضوع بپردازد و راهی برای حل مشکل ارائه کند.

هاشمی ادامه داد: بررسی وضع گذشته، حال و آینده فوتبال باعث میشود بدانیم وضعیت آن نسبت به گذشته پیشرفت داشته یا دچار رکود بوده؛ آیا برنامه ای برای رشد آینده وجود دارد یا نه؛ مشکلات این حوزه چیست؛ مدیریتی است یا ساختاری یا فرهنگی یا پشتیبانی.

وی با اشاره به ضرورت آسیب شناسی در این حوزه، تصریح کرد: هر کدام از این مسائل، می تواند ابعاد متفاوت و نتیجه گیری های مختلفی داشته باشد؛ مجموعه فوتبال کشور نیاز به بررسی و مراقبت ویژه دارد زیرا دچار برخی  معضلات، مشکلات و بیماری هاست که این بیماری را باید کارشناسی شده بررسی و درمان کرد.

هاشمی با بیان اینکه تصمیم گیری و اجرا در فوتبال کشور کار ساده ای نیست، در خصوص ضرورت تغییرات مدیریتی در این حوزه گفت: درباره این موضوع هنوز بررسی دقیق و کارشناسی صورت نگرفته است و تا زمانی که این تشخیص صورت نگیرد، ممکن است درمان مسائل آن به غلط انجام شود.

گفته می شود حساسیت نمایندگان به نتایج فوتبال به نشست خصوصی برخی اعضای فراکسیون ورزش با مسوولان وزارت ورزش و جوانان در دهکده بازی‌های آسیایی کره جنوبی برمی گردد، جایی که نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان خواسته بودند تا نسبت به ناکامی های فوتبال ایران و عملکرد ضعیف کفاشیان تصمیم جدی گرفته شود. برخی اخبار حکایت از این داشت که آنها در این نشست به وزیر اطمینان داده بودند به هر شکلی از موضع وزارت ورزش در قبال فوتبال و مدیریت آن حمایت خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.