قدس آنلاین-شهرکرد:تلاطم فکری سه دهه گذشته کشور را به چارچوب سیاست اقتصاد مقاومتی رساند و امروز روسای دولت های گذشته باید پاسخگوی این نابسامانی و لجام گسیختگی در عرصه فرهنگ،اقتصاد و از همه مهمتر سیاست باشند.

اقتصاد مقاومتی  یک منشور عملیاتی برای اداره مملکت است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رییس کمیسیون زیربنایی وامورتولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه کارگاه آموزشی تبیین اقتصاد مقاومتی در محل سالن اجتماعات شهید مردانی در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین،ضمن انتقاد از نظام جامع برنامه ریزی در کشور گفت: نبود برنامه در دولت ها ی گذشته باعث عقب ماندن کشور در برخی شاخص های توسعه است

علی مبین دهکردی تصریح کرد:تلاطم فکری سه دهه گذشته کشور را به چارچوب سیاست اقتصاد مقاومتی رساند و امروز روسای دولت های گذشته باید پاسخگوی این نابسامانی و لجام گسیختگی در عرصه فرهنگ،اقتصاد و از همه مهمتر سیاست باشند.

مبینی دهکردی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی نوعی اقتصاد و یک منشور عملیاتی برای اداره مملکت است که نتیجه آن رشد مستمر رفاه و گسترش عدالت اجتماعی در جامعه را درپی خواهد داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان ساخت ،اقتصاد مقاومتی الگویی باویژگی انعطاف پذیری بالا درهر شرایط است و نجات کشور از اقتصاد تک محصولی و مقاوم دربرابر تحریم وتخاصم ها، الگوی اقتصاد مقاومتی است.

مبینی دهکردی با بیان اینکه الگوی برنامه ای آرمانی نیست اما در وضعیت کنونی که کشور گرفتار تحریم ها ومشکلات خشکسالی است چاره ای جز اجرای این الگو ندارد تصریح کرد: بی تفاوتی نسبت به اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی خیانتی بزرگ محسوب می شود که اثراتی به مراتب زیانبارتر از گذشته بر کشور خواهد داشت.

وی در خاتمه تغییر دیدگاه دربرنامه ریزی های کلان کشور وبخصوص برنامه ریزی برای استان هارا ضروری خواند و گفت:تا زمانی که سیستم وفرآیند کنونی اصلاح نشود تغییر مدیران نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.