۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۲
کد خبر: 241595
پاکستان به جای عذرخواهی طلبکار شد!

جمهوری اسلامی نوشت :

مقامات پاكستاني به جاي آنكه از ايران به خاطر عدم كنترلشان بر مرزهاي مشترك و تجاوز تروريست‌ها به خاك ايران عذرخواهي كنند، طلبكار هم شده‌اند! روزنامه "داون" چاپ پاكستان نوشت: سخنگوي وزارت خارجه پاكستان، ايران را به بيرون سازي مشكلات خود متهم كرده و گفته اين روش ايران كمكي به حل مشكل نمي‌كند و تلاش ما بايد اين باشد كه ريشه‌هاي تروريسم را در داخل خاك خود از بين ببريم. خانم "تسنيم اسلام" اين را هم گفته كه اگر ايران شواهدي مبني بر فعاليت گروه‌هاي تروريستي در خاك پاكستان دارد، به دولت اسلام آباد يا كميته مشترك مرزي دو كشور ارائه دهد. اين مطلب را اين سخنگو درحالي مي‌گويد كه بارها گزارش‌هاي مستند ورود تروريست‌ها از پاكستان به داخل خاك ايران و انجام اقدامات جنايتكارانه به دولت پاكستان ارائه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    98 5
    ما باید با هند رابطه خود را گسترش دهیم هندوها با اینکه مسلمان نیستندسگشان شرف دارد به وهابی های پاکستانی خط لوله گاز را به هند برسانید نه به پاکستان که نوکر و جیره خوار وهابی ها است.
  • حسین IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    67 6
    مرزبانان پاکستانی هم باید احساس آرامش نکنند.چرا فقط مرزبانان ما باید تاوان پس بدهند یا علی مدد
  • امير IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    2 0
    سهل انگاري ساليان مادر مورد مرزها ومرزنشينان ...در كناركشوري كه خودش تروريسته حالا دندون تيز كرده براي سيستان وبلوچستان ...
  • حسن تاتار IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    1 0
    سلام علیکم بنظرم همین موضع پاکستان را از طریق رسانه ملی ،نشر دهید ومنتظر عکس العمل مردمی باشیم. اللهم عجل لولیک الفرج
  • وارثان کوروش کبیر IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    4 0
    دوره یی شده که پاکستان داره برامون شاخ بازی در میاره باید ی درس حسابی به دولت پاکستان داد که این طوری گستاخی نکنه
  • عارف IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    4 0
    ماچقدربدبختی هرکه به مامیرسدبرایمان شاخ میشه سخنگوی محترم تگزاس ایرانه یاپاکستان که همیشه درآن درگیری وبگوش بگوشه متاسفیم برای شماکه ازحاک شماواردکشورمامیشیدطلبگارهم هستید
  • وطووووو IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    5 0
    دنیا دنیای قدرت هست دولت باید فشار بیشتری به این کولی ها اورد.
  • ور نوس IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    5 0
    پاکستان کشوری که حیاط خلوط اسرائیل میباشد ومقررگروهای تروریستی با همکاری قشری از سیاستمداران پاکستان لازم به توضیح که پاکستان سلاح هسته ندارد بلکه این پادگانهای اسرائیل است که در پاکستان مجهز به این سلاح هستند وبنام پاکستان اسرائیل هر کشوری بخصوص غرب را تهدید میکند بوش پادگان اتمی هندوستان را تقویت کرد به مدرن بودن زیرا بعد از حمله به دو برج امریکا امریکا تهدید به موشکباران توسط پاکستان شدو بوش هم هندوستان را یاری میکرد و به او شدیدا باج میداد تا به پاکستان حمله اتمی کند و ایران میانجگری کرد و مسئله تمام شد منظور که پاکستان در اختیار اسرائیل است و گروهای تروریستی که همه نشئت از اسرائیل میباشد این دیار را از خود میدانند و وقتی در مرز ایران گروهکهای تروریستی وارد عمل میشوند دولت پاکستان اظهار بی تسلطی بر منطقه میکند و وقتی خود ایران عملیات میکند مشخص است اعتراض میکند چون در اختیار انان است
  • ناشناس IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    6 0
    این کشور ها تحت نفوذ دلار ها و اعقاید وهابی عربستان ، قطر و امارات هستند . با اینها نمی شود بزبان منطق صحبت کرد باید با قدرت و محکم برخورد کرد . پاکستان خود می داند که جمهوری اسلامی ایران چه قدرت عظیمی در پاکستان دارد پس باید حوسش را خوب جمع کند منافع ملی کشورش را به دلارهای عربها نفروشد . اگر دولت پاکستان نمی خواهد و یا نمی تواند مرزهای خود را کنترل نماید ایران می تواند دشمنانش را در داخل خاک پاکستان تعقیب کرده و نابودشان نماید در این صورت به دولت پاکستان نیز کمک خواهد شد تا در تامین امنیت کشورش امید بیشتر داشته باشد .
  • داود IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    11 0
    من مدت زیادی در مرزهای پاکستان خدمت کرده ام آنها بر مرزها و حتی چندین کیلومتر در داخل پاکستان کنترلی ندارند تعجب میکنم که سخنگوی وزارت امور خارجه آن کشور به دنبال مدرک میگردد .که بعدش چکار کنه؟ ایران هم خیلی حسن همجواری را رعایت میکند بابا برید دنبال اشرار و در خاک پاکستان نابودشان کنید.
  • میدان IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    8 0
    بابا جان برین تاریخ رو مطالعه بکنید زمانی بوده این پاکستانی ها زمانی که گرسنه میشدن.مرده ها رو میخوردن.
  • احسان IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    10 5
    ای بابا بزنید این پاکستان را نابود کنیدکه بفهمه ایران کیه
  • شناس IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    12 0
    پاکستان روش زیاد شده. وقتی ما قبول میکنیم پاکستان جریمه چند هزار میلیاردی رو بابت تاخیر تکمیل لوله گاز پرداخت نکنه همین میشه.
  • حسین IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    4 0
    سازگاری با ایادی غرب درمنطقه تاکی بایدادامه داشته باشد؟
  • عبدالله IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    8 2
    هشیار باشیم،صهیونیستهاوغرب درپی همه توطئه ها تلاش دارند در روابط ایران وهمسایگان بویژه ترکیه وپاکستان ، خلل ایجاد کنند. این قبیل مسائل - که البته مهم هم هست - باید باتیزبینی و درایت توسط دولت ، حل وفصل شود.
  • الهام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    24 1
    عجب گیری افتادیم به قرآن ؛ نمیدونیم کدوم طرف کشور رو آروم نگه داریم! والا به خدا سپاه و ارتش و همه نیروهامون دارن هزینه و انرژی برای خفه کردن تروریستهای دور تا دور کشور میزارن. ای کاش یه جای دیگه بودیم الان یه ابرقدرت اقتصادی بودیم.این شیمی درمانی دیگه جواب نمیده، باید جراحی کرد به خدا! چقد اف داره واسه ایرانی! عربها کم بودن پاکستانی هم اضافه شدن!!!!!!
  • فرهاد IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    متاسفانه اینچنین کارهای تروریستی هم باعث نا امنی مردم بلوچ شده و هم اینکه ذهنیت مردم را نسبت به مردم ان منطقه خراب میکند.من خودم دانشجو تهران و بچه این مرز و بومم. به امید روزی که منطقه به امنیت کامل برسد ان شا الله...
  • نیما IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    اومدیم با مردم جهان تامل و دوستی بر قرار کنیم.حالا پاکستانم آدم شده به ما ایراد میگیره.مسئولین عزیز لطفا یه کم جدی تر با امثال پاکستانو ترکیه رفتار کنید.همینجوری پیش بریم دو فردای دیگه آفریقایی ها هم واسمون دم در میارن.
  • یه ایرانی IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    من معتقدم دولت جمهوری اسلامی باید با اقتدار و صلابت بیشتری با دولت های همسایه برخورد کند .چون ما هر دفعه از سوی یکی از کشورهای همسایه مورد اهانت قرار می گیریم اما به لحاظ دیپلماسی رفتاری شایسته اقتدار کشور صورت نمی گیرد.
  • نامشخص IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    اینام واسه ما شاخ شدن اگه راست میگن برن از آمریکا طلبکار بشن که با پهباداش تو کل پاکستان مانوور میده و مردم رو راحت میکشه. حقشون همینه چرا ما باید به فکر رابطه با همسایگان به اصطلاح برادر باشیم؟ جمعش کنید این فروتنی و خاری رو با هرکس باید مثل خودش رفتار کرد. اونوقت میبینی که زیاد پارس نمیکنن
  • سپهرارا IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    2 1
    ایران باید خودش وارد عمل شود تا امنیت در مرزها پایدار باشد
  • یه ایرانی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 5
    این روزا چرا همه از ایران طلبکارند؟
  • حسین IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    3 3
    بدون شک دستگاههایی در درون پاکستان با تروریست ها همکاری دارند ، اگر مرز های ما ناامن شوند ، باید مرزهای آن کشور هارا ناامن کنیم و تنها راه بازدارنده مشت آهنین است و زبان زور