قدس آنلاین: برای اولین بار به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان، بزرگترین کیک شکلاتی و کلماتی کشور به میزبانی قنادی لاله بجنورد در دو آبان ماه سال جاری در محل سالن ورزشی کارگران بجنورد رونمایی می شود.

بجنورد به پایتخت کیک های شکلاتی کشور تبدیل می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مدیر اجرایی پروژه لاله بجنورد با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری کیک های شکلاتی در خراسان شمالی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در چند سال آینده بجنورد به پایتخت کیک های شکلاتی کشور تبدیل می شود.

مرتضی دستجردی بااعلام این مطلب درکنفرانس خبری با خبرنگاران استان حجم این کیک را 200 کیلو و به طول 4 متر مربع عنوان کرد و افزود:در طراحی وساخت این کیک 10 نفر از پرسنل حرفه ای قنادی لاله به سرپرستی آقای غلامی استاد کار ماهر و با سابقه تهیه می شود.

دستجردی، با اعلام اینکه تمامی هزینه های اجرایی و طراحی ساخت این کیک و مراسم به میزبانی قنادی لاله بجنورد است تصریح کرد: این کیک بین تمام بازنشستگان برخوردار از کارت،رفاه کارت ، افراد برخوردارازکارت باشگاه مشتریان و موسسات خیریه استان توزیع خواهد شد.

وی در رابطه با خدمات ارائه شده این طرح به مشتریان بیان کرد: بازنشستگان و افراد برخوردار از کارت رفاه کارت و کارت باشگاه مشتریان می توانند بدون صرف هزینه از کارت طلایی قنادی لاله برخوردار و خدمات را به صورت درصد های تخفیف دار بهره مند شوند .

مدیر اجرایی این طرح ،  در رابطه با طراحی این کیک بزرگ گفت: این کیک در دو طبقه تهیه می شود که یک طبقه شکلاتی و طبقه دیگر آن به صورت کلماتی و درج حروف برجسته رفاه کارت بروی کیک تهیه می شود.

وی همچنین در ادامه از توزیع 10 هزار کارت طلایی ویژه مشتریان در سطح استان خبرداد و گفت : دراین مراسم کلیه قنادی ها و استاد کاران شیرینی پذیر و مسئولان ارشد استانی دعوت شده اند.

معاون برنامه ریزی طرح ملی رفاه کارت کشور در ادامه با اشاره به برنامه های توسعه ای این واحد صنفی، از ایجاد شعبات جدید در بجنورد و مراکز دیگر استان های کشور خبر داد و گفت: در گام نخست ایجاد دو شعبه جدید لاله در بجنورد پیش بینی شده و پس از آن قرار است شعبات جدید این واحد در برخی از شهرهای کشور راه اندازی شود.

دستجردی با بیان اینکه بیش از دو هزار بازنشسته کشوری در این همایش حضور دارند و در آن از رفاه کارت ملی نیز رونمایی می شود اظهار داشت: پخت کیک نیز همزمان با همایش آغاز می شود و قرار است بخش های پایانی ساخت این کیک در حضور حاضران آماده شود.

دستجردی همچنین با اشاره به طرح های در دست اجرا برای توسعه و تقویت باشگاه مشتریان لاله، اضافه کرد: هدف از اجرای این برنامه ارائه بهترین خدمات با مناسب ترین کیفیت به مردم است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری کیک های شکلاتی در بجنورد، افزود: این جشنواره سال آینده با حضور فعالان این صنف از نقاط مختلف کشور به میزبانی مرکز خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

وی گفت: خراسان شمالي بعد از گلستان دومين استان كشور است که در آن طرح ملي رفاه كارت اجرا می‌شود و هدف اصلي در اجراي این طرح نیز خدمت به جامعه بازنشستگان است.

 

توزیع 60 کیک تولد به صورت رایگان

مدیر قنادی لاله بجنورد نیزبا اشاره به برنامه ریزی یکساله این طرح گفت: مقرر شده دراین طرح بهترین شیرینی دنیا در شیرین سرای لاله را ببینیم که با تست توسط مردم بهترین شیرینی انتخاب شود.

مهدی امیدی در ادامه از صدور کارت طلایی برای مشتریان vip این قنادی خبر داد و افزود: فراخوان صدور این کارت ها از دو آبان ماه در همایش روزخانواده و تکریم از بازنشستگان داده می شود و حاضران آن محل در صورت ارسال پیامک به شماره ای که اعلام می شود می توانند از نخستین اعضای آن باشند و در قرعه کشی 60 کیک تولد نیز شرکت کنند.

وی در خصوص مزیت های کارت طلایی این قنادی گفت: دارندگان این کارت نه تنها می توانند از تخفیف این فروشگاه در هنگام خرید بهره مند شوند بلکه می توانند محصول مورد نظر خود را از طریق تماس تلفنی سفارش داده و با ارسال رایگان و حتی قیمتی کمتر از فروشگاه درب منزل خود تحویل بگیرند.

وی همچنین در خصوص راه اندازی و افتتاح شعبه قنادی لاله درآینده نزدیک دراستان های دیگر، گفت: امیدواریم در آینده با اجرای این طرح در جذب توریسم برای استان تحت عنوان بزرگترین جشنوارکیک شکلاتی کشور بهره مند شویم.

وی از توزیع 60 کیک تولد به صورت رایگان بین مشتریان و راه اندازی خط تولید برای بیماران دیابتی در روز دوم آبان  خبرداد و گفت: بعداز مراسم به قید قرعه برای سه نفر  سفر کیش درنظر گرفته شده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.