هاشم بيك زاده با احتمال فراوان دردربي غايب است و نمي تواند استقلال را دراين بازي همراهي كند. مدافع چپ و راست استقلال كه دراين فصل دپست دفاع مياني هم بازي مي كرد دوباره ازناحيه پشت ران مصدوم شده است...

بيك زاده غايب دربي/ دست قلعه نويي خالي ترشد

به گزارش قدس آنلاين، خبر بدتر درباره هاشم بیک‌زاده را دیروز وقتی با دکتر امین نوروزی پیرامون وضعیت مصدومان استقلال حرف می‌زدیم شنیدیم. خبر این بود: «هاشم بیک‌زاده شاید تا 2 هفته دیگر نتواند پا به توپ بزند.» آسیب‌دیدگی هاشم از ناحیه پشت ران محرز شده و حالا پزشکان استقلال تلاش می‌کنند این بازیکن را به شرایط ایده‌آل بازگردانند.
با توجه به اینکه دست قلعه‌نویی در خط دفاع خالی است و پی در پی بازیکنانش در این پست مصدوم شده‌اند و البته استقلال از دروازه‌بان آنچنان آماده و قبراقی هم سود نمی‌برد، داشتن یک خط دفاع محکم می‌تواند به مدد آبی‌ها بیاید و آنها را به سوی اهدافشان سوق دهد.
با وضع موجود که مدافعان پی در پی مصدوم می‌شوند اما روشن نیست که امیر قلعه‌نویی چه زمان همه عناصر خط دفاعی‌اش را در اختیار داشته باشد. یک روز حنیف می‌رود، روز دیگر مگویان و بعد نوبت هاشم بیک‌زاده می‌شود و شاید فردا دوباره قرعه به نام امیرحسین صادقی بیفتد که هفته‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داد و نتوانست در ترکیب استقلال قرار بگیرد.
مصدومیتی که این بار به سراغ هاشم بیک‌زاده آمده حاصل تمرینات و بازی‌هایی است که برای تیم ملی انجام داده است. مصدومیت دقیقا از همان نقطه‌ای تکرار شده که پیش از جام جهانی سبب شد بیک‌زاده هفته‌ها حضور در میدان را از دست بدهد و حتی در جام جهانی فرصت قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی را هم نداشته باشد. کهنه مصدومیت بیک‌زاده با تحقیقاتی که روی پای این بازیکن شده نشات گرفته از تمرینات تیم ملی و البته ترمیم نادرست نقطه آسیب‌دیده است.
حالا پزشک باشگاه استقلال باید تلاش کند که بیک‌زاده به شرایط آرمانی بازگردد. دیروز نوروزی بارها عکس‌هایی که از نقطه آسیب‌دیده گرفته شده بود را برانداز کرد تا شاید راهی بیابد که این مدافع بتواند در بازی هفته سیزدهم برای استقلال به میدان برود اما تلاش نوروزی بی‌فایده بود و او باید بیک‌زاده را تا 2 هفته دور از میادین نگه دارد که این ممکن است منجر به غیبت هاشم در دربی بزرگ پایتخت شود.
هفته پانزدهم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و اگر قرار باشد بیک‌زاده 2 هفته را بیرون از میدان باشد و به تمرینات استقلال نرود آنگاه ممکن است برای جلوگیری از تشدید مصدومیت پزشکان مانع حضور این بازیکن در دربی بزرگ پایتخت شوند. البته هنور غیبت این بازیکن از حضور در دربی قطعی نشده است اما می‌شود در این راستا گمانه‌زنی‌هایی کرد که بیک‌زاده می‌تواند یکی از غایبان دربی باشد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.