قدس آنلاین- بناب: رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان بناب از صادرات 12 میلیون و 207 کیلوگرم کیک از این شهرستان در نیمه نخست امسال خبر داد.

صادرات 12 میلیون و 207 کیلوگرم کیک از  بناب به خارج از کشور

به گزارش قدس آنلاین از بناب، علیرضا اسدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی 6 ماهه اول سال جاری مقدار5 میلیون و 471 هزار کیلوگرم  انواع محصولات کشاورزی شامل انواع کشمش تیزآبی، انگوری، کاشمری، آفتابی، برگه زردآلو، قیسی و خرما از سوی این اداره به 30 کشور جهان صادر شده است.

وی افزود: این مقدار محصول به ارزش 238 میلیارد ریال در قالب 234 فقره گواهینامه صادراتی به کشورهایی نظیر فرانسه، هلند، برزیل، روسیه، عراق، امارات، کویت، اکراین، اتریش، سوریه، مصر، چین، گرجستان و ... صادر شده است.

اسدی خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد 13 هزار و 200 دستگاه انواع لوازم خانگی شامل آبگرمکن برقی، گازی، کولرآبی و بخاری گازی به ارزش 4 میلیارد ریال از شهرستان بناب به خارج از کشور صادر شده است.

رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی بناب  اظهارکرد: در  این مدت مقدار 12 میلیون و 207 کیلوگرم کیک انواع کیک و محصولات لبنی به ارزش 32 میلیارد و 500 میلیون ریال از بناب به خارج صادر شده است.

وی گفت: در همین مدت مقدار 300 هزار کیلوگرم انواع مواد شوینده به ارزش 6 میلیارد و 940 میلیون ریال از این شهرستان صادر شده است.

اسدی تصریح کرد: از سوی این اداره انواع دوره های آموزشی ویژه مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی تشکیل شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.