بزرگترین گروه ضد اخلاقی شبکه مجازی به دست عناصر سازمان اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج الله) در اصفهان شناسایی و منهدم شدند.

انهدام بزرگترین گروه ضد اخلاقی شبکه مجازی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر ، فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج الله ) امروز گفت: این گروه که  دارای شش سرشاخه  اصلی هست  با راه اندازی محیط های ضد اخلاقی و مستهجن در شبکه های مجازی اقدام به عضوء گیری و اغفال دختران و پسران جوان می کرد.

سردارسرتیپ دوم پاسدار غلام رضا  سلیمانی با بیان اینکه افراد این گروه با سرویس های جاسوسی هم مرتبط هستند افزود:هر یک از این سرشاخه ها  در حدود یک سال فعالیت خود بین 300 هزار تا 360 هزار عضو از سراسر کشور جذب کرده بود.

وی افزود:مرکز سایبری سپاه صاحب الزمان(عج الله) پس از یک سلسله اقدامات فنی اطلاعاتی پیچیده این افراد را که در شبکه های تلفن همراه و شبکه های اجتماعی فعال بودند شناسایی کرد و همه شش سرشاخه شناسایی  بدست عناصر اطلاعاتی در چندین شهرستان استان اصفهان دستگیر شدند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج الله ) با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده به اعمال مجرمانه خود در سایت های ضد اخلاقی اعتراف کرده اند گفت: این گروه پس از  هدایت جوانان برای اعمال منافی عفت، آنها را از فضای مجازی به حقیقی هدایت می کردند و برای آن ها مراسم دسته جمعی  می گرفتند.

سردار سلیمانی با هشتدار به  خانواده ها مبنی بر نظارت بیشتر بر فعالیت فرزندان خود در شبکه مجازی ،افزود: از فرستادن اطلاعات و تصاویر  به گروه های مختلف که با عناوین مختلف عضو گیری می کنند خوداری کنند و از عضویت در آنها بپرهیزند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    5 0
    سربازان محترم گمنام دست شما درد نکنه .لطف کنید اسید پاشهای اصفهان رو نیز شناسایی ودستگیر کنید
  • زهرا IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    1 1
    سلام.ضمن تشکر از سربازان امام زمان خواهش میکنم مسولین فساد شبکه های اجتماعی را جدی بگیرند.