قدس آنلاین-شهرکرد،محمود پردل ناغانی؛دولت حسن روحانی به منظور کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها، مجوز واردات بنزین با استاندارد یورو 4 را صادر و از تولید بنزین پتروشیمی جلوگیری کرده است، که جای تامل و بهتر بگوییم برای یک کشورنفت خیز جای بسی تاسف است.

 تحقیق و تفحص از نحوه بنزین وارادتی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،دبیر کمیسیون انرژی مجلس شامگاه یکشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما از تحقیق و تفحص از وزارت نفت و واردات بنزین خارجی در کمیسیون انرژی و مجلس شورای اسلامی خبر داد.

امیر عباس سلطانی بروجنی تصریح کرد: در این زمینه باید تحقیق و تفحص انجام شود و نتیجه آن هرچه باشد به سمع و نظر مردم رسانده می شود.

سلطانی بروجنی خاطر نشان ساخت دولت حسن روحانی به منظور کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها، مجوز واردات بنزین با استاندارد یورو 4 را صادر و از تولید بنزین پتروشیمی جلوگیری کرده است، که جای تامل و بهتر بگوییم

برای یک کشورنفت خیز جای بسی تاسف است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در خصوص نرخ بیکاری اعلام شده تاکید کرد: با شعار و تبلیغات مشکل بیکاری حل نمی شود  چرا که نرخ بیکاری اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران برای تابستان امسال غیر قابل باور و پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: میزان بیکاری دراکثر استان ها از رقم اعلام شده بیشتر است و دولت بجای شعار و وعده و وعید فکری به حال بنگاه های تولیدی و اقتصادی نموده تا با رونق و تولیدات کارخانجات صنعتی چرخ اقتصاد بصدا در آید و مشکل میلیونها جوان بیکار مرتفع گردد.

 شایان ذکر است مرکز آمار ایران در آخرین گزارش خود، نرخ بیکاری را در تابستان امسال 9.5 درصد اعلام کرده است.

سلطانی بروجنی این نرخ بیکاری را قابل دفاع ندانست و یادآور شد:نرخ بیکاری در استان چهارمحال بختیاری یا استان هایی که در رتبه های پایین قرار دارند، بیش از 29 درصد است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت یازدهم در آغاز فعالیت خود گذر از رکود تورمی را کاری پیچیده توصیف کرد اما اکنون اعلام می کند که کشور از رکود خارج شده است؛ مگر چه اقدام مثبتی برای رونق در بخش اقتصادی انجام شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در خاتمه یاد آور شد:دولت باید توضیح دهد که چگونه نرخ بیکاری در این مدت کاهش یافته است، چرا که این ابهام و سئوال برای اکثریت نمایندگان مجلس وجود دارد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.