مسعود حکم آبادی:‌هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با مهمانی حساس سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان در خانه شهرداری تبریز پیگیری خواهد شد.

پذیرایی تبریزی ها  از  سیاه‌جامگان  روی چمن مصنوعی

شاگردان مهاجری با کسب 6امتیاز ارزشمند و البته سخت، از دو بازی اول، در بازی سوم به مصاف شهرداری تبریز یک امتیازی می‌روند، تیمی که نتایج 2هفته اولش جایی برای قضاوت کیفیت فنی‌اش نگذاشته، آن‌ها در خانه به داماش گیلان باخته‌اند و بیرون از خانه شهرداری بندرعباس را متوقف کرده‌اند.

سیاه‌جامگانی‌ها اما در این دیدار 2بازیکن مصدوم  در ترکیب 18نفره خود خواهند دید، امین عباسی و سالار افراسیابی به جمع مشکی‌های مشهدی بازگشته‌اند و قطعا مهاجری که حالا خوب می‌داند ممکن است دستش برای حریفان رو شده باشد، تغییراتی در ترکیبش خواهد داشت.

این بازی از این جهت برای سیاه‌جامگان مهم است که هفته آینده بایستی در مشهد به مصاف پاس همدانی برود که هم‌پا با خودشان 6امتیاز کسب کرده و این هفته هم در خانه خودی میزبان شهرداری بندرعباس است که باختش دور از دسترس نیست، بنابر این پیروزی سیاه‌جامگان در خانه تبریزی‌ها نوید یک اختلاف 6امتیازی از هفته آینده را به آن‌ها می‌دهد.

تبریزی‌ها با هدایت «مهدی پاشازاده» که خودش این تیم را از دسته دوم به دسته اول آورد چندین ستاره‌ هم در ترکیب خود می‌بیند؛ فرزاد آشوبی و رضا معقولی 2مهره تاثیرگذار پاشازاده در این دیدارند و مهاجری هم در تیمش حتما روی تجربه بازیکنانش برای مقابله با هواداران تبریزی حساب خواهد کرد.

اگر لیگ دسته اول برای سیاه‌جامگان ابومسلم و مشهدی‌ها به 3بخش تقسیم شود، قطعا این مسابقه از مهم‌ترین دیدار‌های بخش اول است، دیداری که امروز از ساعت 15 در ورزشگاه اختصاصی شهرداری در تبریز روی چمن مصنوعی و احتمال زیاد زیر بارش باران، با سوت «حمید حاج ملک» آغاز خواهد شد.

        مهاجری: نباید حساسیت ایجاد کنیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم می‌گوید: «ما داریم در لیگ بازی می‌کنیم نه جام حذفی، بنابراین نباید حساسیت بازی را بالا ببریم، بلکه باید بازی به بازی به فکر برد باشیم.»

«محمدرضا مهاجری» ادامه می‌دهد: «تیم تبریزی از بازیکنان باتجربه و خوبی بهره می‌برد و قطعا برای ما مشکل‌ساز خواهد شد، اما خوشبختانه با آماده شدن بازیکنان مصدوم‌مان، ما با تمام قوا به مصاف آن‌ها می‌رویم.»

او با بیان اینکه لیگ دسته اول امسال پر از حساسیت است، اضافه می‌کند: «شک نکنید رقابت در صدر جدول، امسال خیلی فشرده‌تر از سال قبل است، شهرداری تبریز هم در آینده نه چندان دور، جان می‌گیرد و برای سایر تیم‌ها دردسرساز می‌شود، اما در حال حاضر ما به چیزی جز کسب 3امتیاز این مسابقه، فکر نمی‌کنیم.»

        سایر مسابقات

اما در دیگر دیدارهای این هفته از گروه اول رقابت‌ها که در 3روز برگزار می‌شود، امروز یزد لوله در شهر خودش میزبان مس کرمان و میثاقیان است. آلومینیوم در جنوب از نساجی شمالی پذیرایی می‌کند. روز سه شنبه عباس چمنیان با نفت و گاز گچساران مهمان نیروی زمینی تهران است، فجرسپاسی شیراز هم میزبان ایرانجوان بوشهر است. روز پنجشنبه هم گیتی پسند اصفهان و فولاد نوین اهواز دیدار می‌کنند و استقلال اهواز میزبان شهرداری اردبیل است.

در گروه دوم مسابقات نیز اتکا گرگان میزبان فولاد یزد است و مس رفسنجان از داماش گیلان پذیرایی می‌کند. روز سه شنبه هم پاس همدان در شهر خودش مقابل شهرداری بندرعباس صف‌آرایی خواهد کرد. دیدار تیم‌های راهیان کرمانشاه و گل‌گهر سیرجان و نفت آبادان و پارسه نیز روز پنجشنبه خاتمه دهنده رقابت‌های هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.