۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۴
کد خبر: 241832
اخبار ويژه

اسناد جعلی آژانس

فارس: «گرت پورتر» روزنامه نگار آمریکایی در یادداشتی به اسناد جعلی آژانس اتمی از فعالیتهای هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: این اسناد توسط اسراییل به آژانس ارایه و با فشار آمریکا بر مدیران آژانس منتشر شد.

 

نامه سایت‌های خبری به روحانی

تابناک: سایت های تابناک، عصرایران، خبرآنلاین، فرارو، جهان نیوز، رجانیوز، عصر خبر، فردانیوز، دانا، افکارنیوز، سیتنا، روزنو، تدبیر و امید و صراط نیوز در نامه ای به رئیس جمهور، خواستار رفع فیلتر سایت انتخاب شدند.

 

دستگیری 2 عامل شهادت مأموران ناجا

الف: فرمانده انتظامی سراوان از دستگیری عاملان به شهادت رساندن دو نفر از ماموران یگان تکاوری 111 سراوان که در سال 90 به شهادت رسیده‌اند، خبر داد.

 

شایعه پراکنی درباره احکام ازدواج موقت

تابناک: آیت‌ا... مکارم‌شیرازی در پاسخ به استفتایی، فتوای نقل شده به نقل از وی درباره ازدواج موقت را مجعول و البته قابل تعقیب قانونی دانست.

 

احضار سفیر پاکستان

ایرنا: به دنبال وقوع درگیری های اخیر در مرزهای مشترک ایران و پاکستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مرزبانان کشورمان توسط گروههای تروریستی شد، سفیر پاکستان در تهران به وزارت خارجه احضار شد.

 

دستیابی به اطلاعات اینترنتی داعشی‌ها

باشگاه خبرنگاران: دولت انگلیس از غول‌های اینترنتی از جمله گوگل، توئیتر، فیس‌بوک و مایکروسافت درخواست کرد تا پایان هفته جاری اطلاعات مربوط به تروریست‌های داعش را به سازمان‌های اطلاعاتی این کشور تحویل دهند.

 

هراس «موشه» از قدرت ایران

ایسنا: خبرها حاکی است که موشه یعالون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به‌ منظور دیدار و گفت‌و‌گو با مقامهای آمریکایی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران به واشنگتن سفر می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.