تهمینه میلانی با ابراز تاسف شدید از اسید‌پاشی‌هایی که اخیرا در اصفهان رخ داده است، گفت: مسئولان ارشد نظام باید هرچه سریعتر نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهند، در حالی که من هنوز چیزی از آن‌ها ندیده‌ام.

واکنش تهمینه میلانی به اسیدپاشی‌های اخیر
به گزارش قدس آنلاین این کارگردان سینما در گفت‌وگویی با  ایسنا‌، بیان کرد: مسئولان ارشد جامعه باید با حوادث اخیر به عنوان یک قضیه اضطراری برخورد و هرچه سریعتر نسبت به دستگیری این افراد خودسر اقدام کنند.

او با تاکید بر اینکه عاملان این وقایع باید مجازات شوند، گفت: تصور می‌کنم جامعه انتظار دارد بعد از این فجایع عمدی، نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد مملکت واکنش فوری نشان دهند و در این‌باره سکوت نکنند. خوب است آن‌ها فقط یک لحظه فکر کنند این دخترانی که اسید به صورت‌شان پاشیده شده فرزند خود آن‌ها بوده‌اند.

وی اظهار کرد: این اسید پاشی‌ها یک جنایت بزرگ است و اگر زودتر جلوی آن گرفته نشود کسی جلودار عاملان این اتفاق نخواهد بود و به افراد دیگر هم اجازه داده می‌شود که انتقام‌های شخصی بگیرند.

میلانی در پایان همچنین با اشاره به اینکه در فیلم «دو زن» خود اشاره‌ای به این آسیب اجتماعی داشته است به ایسنا خاطرنشان کرد: این گونه اتفاقات اجتماعی می‌تواند در فیلم‌ها نمایش داده شود تا کراهت و عواقب چنین فجایعی به تصویر کشیده شود. ضمن اینکه معتقدم برخی عاملان این اسیدپاشی‌ها مشکل روانی دارند و برخی دیگر آموزش‌های اجتماعی و احترام به حقوق افراد را فرانگرفته‌اند که چنین خودسرانه عمل کردند. هرچند شاید وقتی دستگیر شوند بگویند احساس مسئولیت اجتماعی مثلا مبارزه با بدحجابی داشته‌اند، ولی این کار جز جنایت چیز دیگری نیست.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مر تضی IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    12 2
    خدا لنتشون کنه اینا دشمن دین اسلام اند اسم اسلام رو می خان خراب کنند باید دستگیر وعدام شن تا برای دیگران درس عبرت بشه تا بفهمند که کشور قانون داره
  • ناشناس IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    6 0
    اینها باید اعدام بشن تا برای بقیه آدمهای خود سر و از خود راضی که تصور می کنند تندروی مشکلات رو حل می کنه درس عبرت باشه.
  • مهدی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    2 1
    باید بعد از دستگیری این افراد , به جای مجازات زندان یا اعدام دقیقاً بر روی صورت و دست و پاهایشان اسید بپاشند به شکلی که دیگر توانایی دیدن هم نداشته باشند و همیشه با این چهره زندگی کنند تا بفهمند چه بر سر این دختران بی گناه آمده است ....
  • یه دخترایرونی IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    2 0
    عاملین این جنایت هولناک تکفیری هستن هیچ فرقی با داعشی ها ندارن
  • مهدی IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    1 0
    قصد اینها از این کار ایجاد رعب و وحشت و بردن جامعه به سمت وسوییه که خودشون دلشون میخواد و فکری که پشت این عمل قرار داره از خود عمل هولناکتر هست. و اینا دشمن اسلام هستند.
  • sss IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    بدونند کسانی که ترویج افراتگری... عاقبتش همینه ... کسانی ک اسید پاشی شده اند حتی از یک معلول نخاعی تا گردن هم بدترن و به اینها میشه گفت مرده های متحرک من بودم دوست نداشتم زنده باشم واقعآ وحشتناکه جرم این اسید پاشها هم زندان و آزادی 40سال پیش این چیزا نبود !!! مردم شما قضاوت کنید