قدس آنلاین،الف.زمینی؛ قتل عام نیروهای مردمی عراق با حمله جنگنده های آمریکایی، نقد دیپلماسی منطقه ای دولت تدبیر و امید و ادامه خبرها و اظهارنظرها در خصوص اسیدپاشی ها در اصفهان؛ از جمله مهمترین خبرهای امروز روزنامه ها بودند.

از "روابط سیاه در فیس بوک های وطنی" تا "اسیدپاش ها به بهشت نمی روند"

در «فیس بوک»های وطنی چه خبر است؟

روزنامه "قدس" با نگاهی به روابط سیاه حقیقی در شبکه های اجتماعی، در تیتر یک خود می نویسد: "در «فیس بوک»های وطنی چه خبر است؟"

در این گزارش خواندنی نویسنده نکات سیاه و تلخی را از پشت پرده برخی از این شبکه های اجتماعی وطنی فاش می کند.

"کائنات" هم در تیتر یک خود به شبکه های مجازی اشاره دارد و می نویسد: "انهدام بزرگترین گروه ضداخلاقی شبکه مجازی"

***

قتل عام نیروهای مردمی عراق با حمله جنگنده های آمریکایی

ده ها نفر در بمباران اطراف شهر "المحمودیه" کشته شدند. روزنامه "قدس" در یکی از تیترهای خود نوشت: "قتل عام نیروهای مردمی عراق با حمله جنگنده های آمریکایی"

روزنامه "جوان" نیز در این خصوص نوشت: "نابودی کامل یک گردان مردمی عراق در بمباران امریکایی ها"

روزنامه "کیهان" در تیتر یک خود می نویسد: "گزارش مستند کیهان: انفجارهای بغداد کار آمریکا به نیابت از داعش است"

"مردم سالاری" هم در تیتر یک خود نوشت: "از سوی نشریه آمریکایی «دیلی پست» درخواست شد: همکاری آمریکا با ایران، تنها راه مقابله با داعش"

***

این بود دیپلماسی منطقه ای؟

علاوه بر نخست وزیر عراق که در نخستین سفر خارجی خود امروز به تهران می آید، تهران میزبان هیات های دیپلماتیک از ارمنستان، لبنان و سازمان ملل متحد است. در همین راستا روزنامه "همشهری" در تیتر یک خود می نویسد: "آشفتگی عربستان و ترکیه از تحرکات دیپلماتیک ایران"

البته روزنامه "وطن امروز" گزارشی از روابط ایران و همسایگان در یک سال اخیر به چاپ رسانده است. این روزنامه در تیتر یک امروز خود نوشت: "این بود دیپلماسی منطقه ای؟"

روزنامه "جام جم" نیز نوشت: "همسایه ها در دام ایران هراسی غرب" این روزنامه همچنین نوشت: "تنش زدایی با کشورهای منطقه در انتظار تدبیر دستگاه دیپلماسی است"

 

***

کاهش سودهای بانکی

در تیتر یک روزنامه "عصررسانه" می خوانیم: "جهانگیری در مراسم روز ملی صادرات اعلام کرد: کاهش نرخ سود تسهیلات و سپرده بانکی"

"پیام زمان" هم نوشت: "در مراسم روز ملی صادرات بیان شد: صادرات کالایی در شش ماهه نخست جاری 20درصد رشد داشت"

دیگر روزنامه ها نیز تیترهایی از برگزاری روز صادرات داشتند:

اعتماد: "از وعده های تازه دولتی تا گلایه های صادراتی"

جوان: "نرخ سود تسهیلات و سپرده بانکی کاهش می یابد"

***

اسیدپاش ها به بهشت نمی روند

روزنامه "شهروند" در تیتر یک خود از "واکنش امام جمعه اصفهان به اسیدپاشی ها" نوشت. در همین راستا در روزنامه شهروند می خوانیم: "شایعه اسیدپاشی زنجیره ای روی زنان پایتخت تکذیب شد"

روزنامه "راه مردم" نیز عکس یک خود را به موضوع اسیدپاشی اختصاص داد و نوشت: "تقاضای مجلس از قوه قضاییه: خفاشان روز را شناسایی کنید!"

"ایران" نیز از انزجار عمومی از اسیدپاشی ها در اصفهان می نویسد. روزنامه ایران همچنین نوشت: "مسئولان دولت، مقامات قضایی، نمایندگان مجلس، هنرمندان و گروه های مختلف اجتماعی بر پیگیری ماجرای تکان دهنده اسیدپاشی زنجیره ای اصفهان و معرفی عاملان آن تاکید کردند"

خبرنگار روزنامه "فرهیختگان" به عیادت سهیلا جورکش دومین قربانی اسیدپاشی در اصفهان رفته است. این روزنامه ضمن چاپ تصویری از وی در بیمارستان؛ در تیتر خود نوشت: "کسی مراقب چشمان سهیلا نیست"

در ادامه تیتر چند روزنامه دیگر در این خصوص می آید:

شرق: "دادستان اصفهان خبر داد: تشکیل ستاد رسیدگی به اسیدپاشی ها"

روژان: "نگرانی دلواپسان از انتشار اخبار اسیدپاشی"

اسرار: "هوای اصفهان اسیدی است؛ تمام شیشه ها بالا"

ابرار: "زخم دلخراش اسید بر چهره نصف جهان"

آرمان امروز: "اسیدپاش ها به بهشت نمی روند"

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.