كاشاني پيشنهاد به دايي،‌استيلي وقطبي را تكذيب كرد

به گزارش قدس آنلاين، حبیب کاشانی در برنامه روی خط ورزش رادیو ایران در مورد وضعیت انتخاب سرمربی تیم امید گفت: نلووینگادا نتایج خوبی با تیم نگرفته است در 7 مسابقه او هیچ بردی نیاورده و اگر نتایج او را شبیه‌سازی کنیم و با یک مربی لیگ برتری مقایسه کنیم دیگر او نمی‌توانست در لیگ برتر ایران ادامه دهد که اما ما مسائل را کارشناسی می‌کنیم. به هر حال زمان کمی تا مسابقات باقی است و فردا هم جلسه دیگری در این زمینه تشکیل خواهد شد.

وی در مورد گزینه‌های سرمربیگری مثل دایی، استیلی، کرانچار و قطبی مطرح می‌شود گفت: به هر حال من زمانی مدیر پرسپولیس بودم و طبیعی است که مردم اولین گزینه‌هایی که به نظرشان می‌رسد مربیانی است که من با آنها کار کردم اما من تا امروز با هیچ کدام از این دوستان صحبتی نکرده‌ام و با هیچ کدام از این 4 عزیز مذاکره‌ای نشده. صحبت از مربیگری خطیبی هم شد اما واقعیت این است که نمی‌دانم از چه طریقی با این دوستان صحبت شده است من از تمام مربیانی که نامشان به عنوان گزینه سرمربیگری تیم امید مطرح می‌شود عذرخواهی می‌کنم. اگر کسی گزینه سرمربیگری تیم امید باشد به فدراسیون دعوت می‌شود و برنامه‌هایش را از او می‌گیریم.

وی با اشاره به حضور تیم‌های عراق و کره شمالی در المپیک‌های گذشته گفت: عراق و کره شمالی با تمام مشکلات و تحریم‌هایی که دارند در المپیک حاضر می‌شوند بنابراین کشور ما با این همه استعداد هم باید در المپیک حاضر شود و به حسرت 40 ساله پایان داده شود. ما باید در المپیک 2016 ریو حاضر باشیم و باعث خوشحالی مردم عزیزمان شویم. اگر سرمربی تیم امید انتخاب شود آن را از طریق صدا و سیما به اطلاع همه مردم می‌رسانیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.