كارلوس كروش، سرمربي تيم ملي ايران دراقدامي عجيب و سوال برانگيز درجريان بازي تيم ملي كشورمان با بنفيكا اقدام به جذب اسپانسركرده است. ..

ادامه اقدامات خارج ازوظيفه كروش درتيم ملي ايران/اين بارجذب تبليغات

خبر کوتاه بود و جذاب،" ایرلاین پرتغالی که مالکش دوست سرمربی تیم ملی هم هست بنر تبلیغاتی خود را کنار زمین مسابقه تیم ملی ایران گذاشت و هزینه سفر تیم ملی به پرتغال را هم داد!"می گویند دوست سرمربی تیم ملی ایران این قرارداد را با استناد به حرف کی روش منعقد کرده بوده  و از اینجا به بعد است که تعارض به وجود می آید و پیش دعوایی آغاز می شود، چرا که کفاشیان دور زمین را بعلاوه میکسدزون و فضای مجازی به یک کنسرسیوم حامی مالی  واگذار کرده و پولش را هم گرفته است!

از اینجا به بعد باید به کفاشیان رو کرد و از ایشان پرسید که چه می کند و چرا و دقیقا به کدامین دلیل اجازه می دهد که سرپرست موقت تیم ملی را کس دیگری منهای خودش تعیین کند و چرا اجازه می دهد برخلاف قراردادهای رسمی که خودش منعقد کرده بنری از ناکجا آباد بیاید و کنار زمین مسابقه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد؟

اصولا به نظر می رسد که مفاد قرارداد کی روش عوض شدنی نیست و شاید حالا خیلی از آنها که به کفاشیان فشار می آوردند که هر چه سریعتر قرارداد او را تمدید کند متوجه شده باشند که چرا کفاشیان آن روزها دلش نمی خواست با کی روش تمدید کند و البته به دلیل مسایل فنی عقلش می خواست چنین کند.

کی روش نه تنها در اردوی تیم ملی ایران در کشور پرتغال سرپرست نعیین می کند تا همان بحث های قبل از انعقاد قراردادش ادامه پیدا کند، بلکه به نظر می رسد یا خودش یا یکی از نزدیکانش دستی هم در تجارت دارند و اسپانسر هم برای فدراسیون فوتبال می گیرند(این ایرلاین پرتغالی است و در متن خبر آمده متعلق به یکی از دوستان کی روش است) که این دومی از اولی هم بدتر است که یا خود کی روش و یا دوست منتسب به جناب سرمربی دنبال جذب اسپانسر باشند.

این موضوع پس از اعلام اسپانسر شدن یک ایرلاین توسط کمیته بازاریابی فدراسیون و حامی تیم ملی ایران به سرعت تکذیب شد و اعلام کردند که تنها چهار شرکت همراه اول و بانک پاسارگاد و اویلا و گلرنگ حامیان اصلی تیم ملی ایران هستند اما اصل خبر بسیار پربحث بود.

آیا به راستی سرمربی دیگری هم پیدا می کنید که خودش یا یار همراهش اسپانسر برای تیم ملی یک کشور پیدا کنند و با دور زدن همه قراردادهای مالی فدراسیونشان ولو برای یک بازی کنار زمین بروند و بنر تبلیغاتی بچینند؟ مثلا فابیو کاپلو چنین وضعیتی دارد و برای روسیه اسپانسر تهیه می کند یا اینکه تمام ذهنش معطوف به تیم ملی روسیه است؟ آیا فدراسیون فوتبال روسیه هم چنین اجازه ای به کاپلو می دهد؟

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.