قدس آنلاین یزد - فرمانده سپاه الغدیر یزد، رسانه ها را مرزبانان فرهنگی کشور خواند و گفت: راهی نروید که مورد استقبال رسانه های ضد انقلاب باشد.

رسانه ها مرزبانان فرهنگی نظام هستند

به گزارش قدس  آنلاین ازیزد، سرتیپ دوم اکبر فتوحی در همایش بسیج و رسانه استان اظهار داشت : رسانه ها در مواجهه با دشمن موضع هجومی و نه دفاعی داشته باشند هرگز رسانه های انقلابی اجازه ندهند و راهی نروند که رسانه های ضد انقلاب از آن تجلیل کنند.
وی با بیان اینکه  اهمیت رسانه ها در خلق روحیه گروهی و فردی است و بیشتر تأثیرات این قشر بر فرد فرد افراد جامعه است تصریح کرد : دین برای گسترش باورهای خویش نیازمند رسانه است و هرگز بدون تبلیغ و رسانه نمی توان باورهای دینی را گسترش داد.
این مسوول خاطر نشان ساخت : امروز هدف رسانه های غربی کار بر روی ذائقه فرد فرد جامعه مسلمان است و اگر غافل شویم و خط کاری مطلوبی به رسانه ها داده نشود نمی توان جلو دشمن را گرفت.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: تلاش دشمنان اسلام این است که ذائقه ها را به سمت کشتن سوق دهد به گونه ای که امروزه شاهد بهره برداری از سلفی ها، تکفیری ها و داعش با همین هدف هستیم.
وی  بابیان اینکه باید تهدیدها را شناخت اظهار داشت: جنگ سخت تصرف کننده مرزها و جنگ نرم تصرف کننده مغزها می باشد  و نقشه دشمن بر روی حمله به خاکریزهای فرهنگی همان زبان، لهجه و فرهنگ های قومیتی است که وظیفه رسانه ها است تا در مقابل موج سنگین دشمن بایستند زیرا دشمن با تصرف خاکریزهای فرهنگی و تغییر فرهنگ های محلی موفق به ادغام این فرهنگ ها در فرهنگ ملی و سپس ادغام فرهنگ ملی در فرهنگ جهانی خواهد شد و هدف غرب از فرهنگ جهانی همان فرهنگ آمریکایی است.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.