قدس آنلاین یزد - استاندار یزد گفت: انتقاد سازنده و راهگشا را بیشتر از تعریف و تمجیدهای نابجا می پذیریم و این از باورهای قلبی و برنامه های اصولی ما است .

 انتقاد را بیشتر از تمجید می پذیریم

به گزارش قدس آنلاین ازیزد،  سید محمد میر محمدی در جمع اعضای خانه مطبوعات این استان اظهار داشت : مطبوعات و رسانه های مختلف گروهی باید عیب و ایرادها را منطقی مطرح کنند .
وی افزود: ما از کسانی که صادقانه و شفاف برای اصلاح امور در بخش های مختلف و برای خدمت بیشتر به مردم و نظام اسلامی عیب و ایراد می گیرند بیشتر راضی هستیم تا از کسانی که تعریف می کنند.
استاندار یزد اظهار داشت: انتقاد موثر از مدیران دستگاه های اجرایی را که توسط اصحاب رسانه و بخصوص مطبوعات بیان می شود حمایت می کنیم و نظرات سازنده و مفید که در نشریات محلی مطرح می شود بصورت مکرر و منظم رصد و بررسی می گردد .
میر محمدی تاکید کرد: بیان مسائل و عیوب مختلف توسط مطبوعات مختلف موجب حل بسیاری از معضلات و نارسایی ها می شود و این خیلی ارزنده است .
وی افزود: مطبوعات باید تلاش کنند تا هر آنچه که در جامعه واقعیت دارد و به سود مردم و جامعه است را در نشریات خود منعکس کنند و این بسیار مثمرثمر است .
میرمحمدی ادامه داد: نشریات باید از مباحث جدل آمیز که به نفع جامعه و مردم نیست پرهیز کنند و به دنبال روش های جدلی برای کسب اعتماد دیگران باشند .
وی با بیان اینکه مطبوعات و عموم رسانه های گروهی باید همواره به دنبال شفاف سازی ، افزایش اعتماد عمومی مردم و همچنین به دنبال روشنگری و ارتقای فرهنگی جامعه باشند اظهار داشت: برای جلب اعتماد مردم فهیم باید در نشریات مختلف جاذبه ایجاد کرد که اگر این امر مهم محقق شود بدون شک شاهد افزایش مخاطبان در رسانه های مکتوب خواهیم بود .
وی گفت: خانه مطبوعات که به عنوان یک تشکل صنفی مردم نهاد فعالیت می کند بخاطر مردمی بودش حسن دارد و لذا از فعالیت های این مجموعه حمایت می شود .
استان یزد 106 نشریه محلی و همچنین نمایندگی و سرپرستی رزونامه های کثیرالانتشار و خبرگزاری های مختلف دارد

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.