انگلیس افراد کودک‌آزار که تصاویر سوء استفاده از کودکان را در اختیار دارند، محکوم نمی‌کند و دلیل آن را کثرت بالای این افراد عنوان می‌کند.

کثرت کودک‌آزاران انگلیس مانع پیگرد آنهاست

کیث بریستو، مدیرکل آژانس جرائم ملی انگلیس موسوم به «ان‌سی‌ای» گفت تحت پیگرد قرار دادن ۵۰ هزار انگلیسی که تصاویر سوء استفاده از کودکان را دیده و به اشتراک گذاشته‌اند، اقدام «معقولی» نیست.

وی گفت: «وظیفه ما تمرکز روی جدی‌ترین خطر و مقابله با آن افراد است.»

حزب کارگر انگلیس سستی ان‌سی‌ای را «شرم آور» خواند و اعلام کرد این آژانس صلاحیت مقابله با این معضل را ندارد.

ایوت کوپر، یکی از اعضای حزب کارگر گفت: «سیاست آژانس جرائم ملی و وزارت کشور انگلیس در این خصوص شرم آور است. آنها با اینکه می‌دانند عده کثیری از مردم تصاویر زننده‌ی سوء استفاده از کودکان را دانلود می‌کنند، در این زمینه تحقیقی به عمل نمی‌آورند. این در حالی است که خطر در کمین کودکان است.»

وی افزود ان‌سی‌ای اطلاعات مربوط به ده‌ها هزار متخلف را که به تصاویر سوء استفاده از کودکان دسترسی داشتند، در اختیار دارد ولی تنها ۶۰۰ نفر را دستگیر کرده است.

وی افزود: «الته لازم است آنها ابتدا به خطرناکترین پرونده‌ها بپردازند، ولی به نظر می‌رسد اکثر آنها به هیچ عنوان مورد بررسی قرار نمی‌گیرند.»

وی همچنین گفت اگر ان‌سی‌ای منابع کافی برای تحقیق  در خصوص همه پرونده‌ها را ندارد، پس چگونه «پلیس سالانه بیش از ۲۲۰ هزار نفر را به جرم سرقت و بیش از ۱۱۰ هزار نفر را به دلیل جرائم مرتبط با مواد مخدر دستگیر می‌کند.»

ان‌سی‌ای آژانس اصلی مقابله با جرائم اینترنتی، قاچاق مواد مخدر، جرائم اقتصادی و قاچاق انسان در انگلیس است که فعالیت خود را از ۷ اکتبر ۲۰۱۳ آغاز کرد.

در ماه سپتامبر، صدها تصویر نامناسب از دانش آموزان در رایانه یک معلم انگلیسی یافت شد.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که جرائم جنسی در مدارس انگلیس در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با افزایشی ۴۰ درصدی روبرو بوده و دست کم ۲۸۶۵ مورد تخلف گزارش شده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.