سرداركمالي، جانشين منابع انساني ستادكل نيروهاي مسلح دراظهارنظري برخواسته ازضعف اعلام كرده فوتباليست ها را تحويل مراجع قضايي نداديم چراكه ممكن است برخي ها ازما به خاطراين حكم انتقاد كنند درحالي كه اين تصميم عين ناديده گرفتن قوانين قضايي كشوراست...

اظهارنظرعجيب سرداركمالي درباره كارت جعلي بگيرهاي فوتبال

به گزارش قدس آنلاين و به نقل از ايسنا، سردار موسی کمالی در باره اینکه برخی از رسانه‌ها مطرح می‌کنند این فوتبالیست‌ها نظیر عشوری و ماهینی به جای تنبیه، تشویق شده‌اند اظهار کرد: چنین موضوعی صحیح نیست در رابطه با فوتبالیست‌هایی که تخلف کرده‌اند دو تنبیه را در نظر گرفته‌ایم اول اینکه کارتشان باطل شده و باید به سربازی بروند و دوم اینکه در محاکم قضایی به جرمشان رسیدگی خواهد شد که موضوع دوم همچنان در جریان است و محاکم قضایی در این خصوص تصمیم خواهند گرفت.

 

دو سناریو برای ادامه بازی‌ فوتبالیست‌های مختلف

وی با بیان اینکه درباره ادامه بازی این افراد در تیم‌های فوتبال دو بحث مطرح بود، خاطر نشان کرد: یکی از مباحث این بود که این افراد مانند دیگر سربازان به یگان‌های نیروهای مسلح رفته و خدمت کنند و بحث دیگر هم این بود که آنان در تیم‌های فوتبال نیروهای مسلح دوران سربازی خود را بگذرانند.

کمالی با بیان اینکه پس از بررسی‌ معایب و محاسن هر دو پیشنهاد سرانجام تصمیم بر این شد تا این فوتبالیست‌ها در تیم‌های نیروهای مسلح طول مدت خدمت سربازی‌شان را بگذرانند اظهار کرد:‌اگر این افراد را به پادگان‌ها می‌فرستادیم ممکن بود که عده‌آی مطرح کنند که اینها جوانند و جزو سرمایه‌های ورزشی کشور محسوب می‌شوند. بنابراین تصمیم نهایی این شد که به این افراد اجازه بازی اما تنها در تیم‌های نیروهای مسلح داده شود که البته در این خصوص نیز این ستاد کل است که تعیین می‌کند هر بازیکن به کدام تیم باید برود و این طور که هر کدام از آنها با هر تیمی که می‌خواهند قرارداد ببندند.

 

پرداخت حقوق سربازی برای فوتبالیست‌های متخلف

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شروطی که برای بازی این افراد در نظر گرفته شده اظهار کرد:یکی از این شروط این بود که این افراد حتما با حقوق سربازی در این تیم‌ها بازی کنند یعنی اینکه باشگاه‌های نیروهای مسلح حق ندارند از بودجه بیت المال یا بخش خصوصی مبلغی را تحت عنوان قرارداد، پاداش و ... به آنان بدهند.

وی افزود: در صورتی که هر یک از بازیکنان یا تیم‌ها به این موضوع توجه نکنند علاوه بر اینکه از ادامه بازی آن فرد در تیم‌های فوتبال نیروهای مسلح جلوگیری می‌شود بلکه آنان باید ادامه سربازی خود را در یگان‌های نیروهای مسلح به اتمام برسانند.

 

اولتیماتوم نیروهای مسلح به باشگاه ها

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد:‌همچنین با این باشگاه‌ها نیز برخورد می‌شود و دیگر به آنان سرباز نخواهیم داد و مسئولان خاطی نیز به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

به گفته کمالی اینکه بازیکنی در گذشته 700 تا 800 میلیون قرارداد داشته اما امروز به خاطر تخلف در دریافت کارت معافیت از سربازی باید 70 تا 80 هزار تومان حقوق بگیرد خودش یک تنبیه است و به نظرمان این یک تصمیم منطقی است.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.