قدس آنلاین یزد - رئيس نمايندگي وزارت امور خارجه در استان يزد در حاشيه بازديد از شهرستان بافق گفت : ظرفيت‌هاي معدني ، علمي و فرهنگي بسيار خوبي در عرصه ها و حوزه هاي مختلف وجود دارند كه بسياري از آنها ناشناخته هستند و بايد مورد توجه قرار گيرند

ظرفيت‌هاي معدني ، علمي و فرهنگي بافق بايد مورد توجه قرار گيرند

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، محمد رضا کرمانشاهي در این دیدار اظهار داشت : استفاده از ظرفيت ها و توانمندي هاي شهرستان بافق زمينه ی افزايش سطح مناسبات اقتصادي و استحكام روابط را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار بافق در اين بازديد با اشاره به ظرفيتها و پتانسيل هاي موجود شهرستان بافق گفت: بافق با توجه وجود معادن غني آهن در منطقه يک سوم ذخاير سنگ آهن کشور را در بلوک خود جاي داده است که با وجود اين ذخاير شهرستان بافق درآينده به عنوان يک قطب صنعتي در استان نمود خواهد کرد.

سيد مهدي طلايي مقدم به توسعه حوزه کشاورزي و آبزي پروري در بافق اشاره کردو اظهار داشت : در بخش شيلات و آبزي پروري شاهد رشد و توسعه پرورش ماهيان آب شور ، تيلاپيا و خاويار هستيم.

توسعه امور زيربنايي و زيرساختي ، صنايع جوار معدني و فولادي و جوار ريلي از ديگر مواردي بود که فرماندار بافق در اين بازديد بازگو کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.