قدس آنلاین: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نسبت به تلاش فرقه های ضاله برای ترویج قمه زنی هشدار داد.

تلاش فرقه های ضاله برای ترویج قمه زنی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه تبریز، روز سه شنبه در همایش روحانیون مبلغ ماه محرم که در مسجد جامع شهر تبریز برگزار شد، نسبت به انحرافات برخی از فرقه ها به نام اسلام هشدار داد و اظهار داشت: عربستان سعودی مستقیم با این فرقه ها در ارتباط است، آنها خرافات و قمه زنی را رواج می دهند و از انگلیس و صهیونیست ها بودجه می گیرند تا بین شیعه و سنی از راه غلو اختلاف بیندازند.

وی افزود: بیش از 17 شبکه مسایل خرافی و قمه زنی را در  جامعه ترویج می کنند، تعدادی از این شبکه ها که در داخل کشور فعالیت می کرد، با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) کشف شدند.

امام جمعه تبریز در ادامه ماه محرم را بهترین فرصت برای تبلیغ مرام حسینی دانست و اظهار داشت: محرم بهترین فرصت برای تبلیغ مرام حسینی است، عزاداری هدف  نیست بلکه مقدمه ای برای رسیدن به آرمان های امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) است.

وی افزود: ماه محرم نباید تنها به عزاداری محدود شود، بلکه باید برای رسیدن به اهداف عالی مرام حسینی تلاش کرد.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره برخی از مسائل روز ابراز داشت: تکفیری ها همان خوارج دوران حضرت علی(ع) هستند، لبه تیز حملات داعش، امروز متوجه شیعیان امیرالمومنین(ع) است که مصیبت بزرگی برای عالم اسلام شده است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: با تلاش دولت سوریه و عراق و حمایت های دولت جمهوری اسلامی ایران، حرکات داعشی ها تا حدی متوقف شده اما جریان آنها ریشه دار است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.