پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین:شهردار بجنورد گفت:عوارضات نوسازی که شهروندان به شهرداری پرداخت می کنند،معادل آن را نیز شهرداری هزینه خواهد کرد تا دربهسازی و آبادانی همان محله صرف شود

عوارض نوسازی  شهروندان صرف بهسازی محلات می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، روح الله براتیان افزود: مشکلات محلات  توسط  شورایاران محله به عنوان نماینده مردم  شناسایی وبر اساس نیاز سنجی  به شهرداری اعلام می کنند تانسبت به نوسازی و بهسازی آن اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته 80درصد از شهروندان عوارض نوسازی را پرداخت نکردند اظهار کرد:پرداخت به موقع عوارض نوسازی نیازمند مشارکت مردمی است .

براتیان تصریح کرد: شهرداری  با ارائه خدمات در زمینه های مختلف شهری  سعی در ایجاد اعتماد سازی شهروندان  می کنند تا مردم  بدانند عوارض نوسازی آنها صرف بهسازی و توسعه شهر می شود.

وی عنوان کرد: در چند ماه گذشته مشارکت مردم در پرداخت عوارض نوسازی بیشتر شده اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده است.

شهرداری بجنورد با اشاره به اینکه مشارکت مردم اصل مهمی در اجرای امور است اظهار کرد: اگر مردم با ما همکاری نکنند نمی توانیم در ارائه خدمات موفق شویم.

براتیان ادامه داد : مشارکت و همفکری معنوی مردم به ما انگیزه می دهد، و ما نیزاز مردم می خواهیم تا نسبت به خدمات شهرداری انتقاد و پیشنهاد کنند تا از نظرات آنها استفاده کنیم .

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.