یکی از مراجع تقلید شیعیان جهان گفت: آیت الله مهدوی کنی از كسانى بود كه هرگز مسير خود را در فراز و نشيب‌ها و طوفان‌هاى انقلاب تغيير نداد و نسبت به امام راحل(ره) و رهبر انقلاب كاملا وفادار بود.

آیت الله مهدوی کنی به امام راحل و مقام معظم رهبری کاملا وفادار بود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ناصر مکارم شیرازی طی پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی بیان کرد: فقدان اسفناك عالم مجاهد حضرت آيت الله مهدوى كنى (ره) موجب نهايت تأسف و تأثر گرديد.

در پیام این مرجع تقلید آمده است: اين عالم ربانى در طول عمر پربركت خود پيوسته در صف مقدم براى دفاع از اسلام و مكتب اهل بيت(ع) و انقلاب اسلامى قرار داشت و از كسانى بود كه هرگز مسير خود را در فراز و نشيب‌ها و طوفان‌هاى انقلاب تغيير نداد و نسبت به امام راحل(قدس سره) و رهبر انقلاب كاملا وفادار بود.

در ادامه تاکید شده است: يكى از خدمات برجسته آن فقيد سعيد اين بود كه جوان‌هاى ارزنده فراوانى را در دانشگاهى كه زير نظر داشت تربيت كرد و به كشور و نظام تحويل داد كه بسيارى از آنها در سمت‌هاى مختلف حكومت اسلامى انجام وظيفه مى‌كنند.

آیت الله مکارم شیرازی در پایان این پیام آورده است: اين ضايعه بزرگ را به جامعه روحانيت و عموم مردم كشور به خصوص به بازماندگان گرامى‌تسليت عرض مى‌كنم و علوّ درجات او را از خداوند متعال خواهانم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.