قدس آنلاین_ایلام: سرپرست روزنامه قدس و سایت خبری تحلیلی قدس آنلاین در استان ایلام گفت: بهترین چراغ هدایت برای رسانه‌های دیداری و شنیداری، رهنمودهای امام راحل(ره)، فرامین مقام معظم رهبری و گفتمان ولایت است.

بهترین چراغ هدایت برای رسانه ها، گفتمان ولایت است

غلامرضا محمدمرادی  در نخستین بسیج، رسانه و گفتمان ولایت، با تسلیت پیشاپیش ایام محرم الحرام و با بیان اینکه بهترین خبرنگار جهان تشیع حضرت زینب کبری(س) است، اظهار داشت: اگر اطلاع رسانی، افشاگری و آگاهی بخشی حضرت زینب(س) نبود، کربلا در کربلا می ماند و جهانی نمی شد.

وی با اشاره به آیه شریفه"بشارت باد بر بندگانی که سخنان را می شنوند و بهترین ها را برمی گزینند" رسانه ها را به درست گوش دادن،درست برگزیدن،درست اندیشیدن و درست منتشر کردن،سفارش کرد و افزود: بنا به فرموده امام راحل(ره)، رسانه ها و مطبوعات مدرسه سیار، بنگاه هدایت و مربی جامعه هستند.

 سرپرست روزنامه قدس و سایت خبری تحلیلی قدس آنلاین در استان ایلام با بیان اینکه رسانه ها باید صادقانه، صریح و شفاف تنویر افکار کنند و نقد سازنده داشته باشند و از نق زدن، مچ گیری و هوچی گری پرهیز کنند، بیان داشت: بنا به فرمایش گهربار رهبر فرزانه انقلاب، مطبوعات و رسانه ها سه وظیفه مهم نقد و نظارت، اطلاع رسانی و تبادل آراء را بر عهده دارند و بایستی در این راستا به خوبی بدرخشند و در خدمت ارش های ناب اسلامی باشند.

غلامرضا محمدمرادی با اشاره به اینکه همه رسانه های کشور باید صادقانه در خدمت نظام‌، ارزش‌ها و هنجارهای جامعه باشند تا بتوانند در برابر هجمه های سنگین رسانه های بیگانه و دشمنان و معاندین پاسخگو باشند، تصریح کرد: بهترین چراغ هدایت برای رسانه‌های دیداری و شنیداری، رهنمودهای امام راحل(ره)، فرامین مقام معظم رهبری و گفتمان ولایت است.

گفتنی است همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت از صبح امروز در محل سالن لاله ایلام با حضور جمع زیادی از رسانه های دیداری و شنیداری برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.