قدس آنلاین،شهرکرد:مراسم تقدير از بازنشستگان، كارمندان نمونه و فرزندان ممتاز كاركنان و اساتيد دانشگاه شهركرد با حضور مسئولين اين دانشگاه برگزار شد.

تجليل از كاركنان و اساتيد نمونه دانشگاه شهركرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد؛ همزمان با روز خانواده و تكريم بازنشستگان در مراسمي با حضورسرپرست و مسئولين دانشگاه شهركرد از كاركنان بازنشسته دانشگاه شهركرد و فرزندان ممتاز اساتيد و كاركنان اين دانشگاه، در رده هاي مختلف تحصيلي تجليل شد، همچنين كارمندان نمونه‌ي اين دانشگاه نيز معرفي و مورد تقدير قرار گرفتند.
شایان  شامحمدي سرپرست دانشگاه شهركرد در اين مراسم روز خانواده و تكريم بازنشستگان را به همه‌ي دانشگاهيان تبريك گفت و ضمن تقدير از سال‌ها خدمت بي‌شائبه‌ي بازنشستگان دانشگاه براي ايشان آرزوي سلامتي و توفيق نمود.
سرپرست دانشگاه شهركرد كاركنان دانشگاه را به منزله‌ي ستون فقرات دانشگاه معرفي كرد و افزود: دستيابي به اهداف پژوهشي و آموزشي دانشگاه زماني ميسر مي‌شود كه جايگاه و شأن كاركنان حفظ شود و آرامش خاطر و نشاط در محيط كار حاكم گردد.
وی تأكيد كرد: مسئولين دانشگاه از هيچ كوششي در اين راستا دريغ نخواهند كرد.
این مسئول، تصريح كرد:  هدف دانشگاه شهركرد دستيابي به بالاترين سطوح علمي است و اين مهم در سايه‌ي تكريم كاركنان دانشگاه به عنوان خادمين ملت اسلامي و انقلاب محقق خواهد شد.
گفتني است در اين برنامه آقايان مهرداد بابايي، شاهرخ خسروپور، ‌محمدرضا زارعيان، مهدي عبداللهي، مهدي عليخاني، اسماعيل مظاهري، علي نصيري و خانم‌ها مهوش زماني و مهناز علي‌نژاد به عنوان كارمندان نمونه‌ي دانشگاه و آقايان محمد كيانپور و سيف‌ا...مقيم به عنوان كارمندان شايسته‌ي تقدير معرفي شدند، ‌همچنين از سال‌ها خدمت بي‌دريغ كاركنان بازنشسته‌ي دانشگاه آقايان عزيزا...كياني، علي‌شير خواجه‌علي، ضرغام نامدارپور و نصرا...اسماعيلي نيز تقدير شد.

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در بخش پاياني برنامه فرزندان ممتاز اساتيد و كاركنان، در رده‌هاي مختلف تحصيلي با اهداي لوح و هديه مورد تشويق قرار گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.