قدس آنلاین- تبریز: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از حل مشکل تملک اراضی مسیر بزرگراه تبریز- سهند و اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین و تزریق 25 میلیارد ریال اعتبار جدید برای تکمیل عملیات اجرایی این بزرگراه خبر داد.

25 میلیارد ریال اعتبار جدید برای تکمیل بزرگراه تبریز- سهند تامین شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدصادق پورمهدی در پنجمین بازدید خود از عملیات اجرایی این بزرگراه، ضمن حضور در یکی از کارگاه‌های عملیاتی، تازه‌ترین وضعیت و مشکلات این پروژه را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در اتمام و بهره‌برداری از آن شد.

دراین بازدید که فرماندار تبریز و مدیرعامل شرکت عمران سهند هم حضور داشتند معاون عمرانی استاندار با یادآوری دشواری‌های آمد و شد ساکنان شهر جدید سهند و نیز مشکلات ترافیکی در محور ورودی غربی تبریز، تصریح کرد: معاونت عمرانی استانداری و سایر دستگاه‌های مسوول استان همه توان خود را برای تسریع دراتمام این بزرگراه به کار خواهند گرفت.

وی اعلام کرد: با پیگیری و تدابیر محلی مشکل تملک اراضی مسیرهای باقی‌مانده به تازگی حل شده و تمهیدات لازم برای تامین اعتبار مورد نیاز به عمل آمده است.

عملیات ساخت بزرگراه تبریز- سهند به طول 24 کیلومتر از دو سمت تبریز و سهند از سال 91 شروع شده که از سمت تبریز و تا کیلومتر 11 آن، صد درصد عملیات خاکبرداری و بیش از 90 درصد ساخت ابنیه‌های آن انجام شده و از سمت سهند نیز تمامی 9 کیلومتر به مرحله آسفالت رسیده و تقریبا آماده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.