قدس آنلاین–ایلام: جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: در حال حاضر جنگ، جنگ نرم است و اهالی مطبوعات و رسانه ها افسران و فرمانده هان مقابله با جنگ نرم هستند.

رسانه ها فرماندهان مقابله با جنگ نرم هستند

سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی در نخستین همایش بسیج و رسانه در ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی با ماهیت انقلاب فرهنگی مورد بی مهری ها و تهدیدات مختلف استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا قرار گرفته است، اظهارداشت: انقلابی که ماهیتش دینی و ارزشی و در راسش مرجعیت دینی بوده همواره مورد هجمه تهدیدات در حوزه های مختلف بوده و دشمنان با اکنون تهدیدات نرم و جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی و شبیخون فرهنگی درصدد تخریب آن هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران و اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی همه منافعشان به خطر افتاد، افزود: در 8 سال جنگ تحمیلی در حوزه های امنیتی و نیمه سخت بیش از 300 مورد توطئه های گوناگون توسط ایادی خود فروش و بعضی عوامل خود فروخته داخلی صورت گرفت.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام روح دین مداری و معنویت، ولایت مداری و ارزش مداری مولفه های برتر در 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: در دوران دفاع مقدس همه مولفه های برترمادی دراختیار دشمن بود و تنها برتری ایران دفاع از ارزش ها در حوزه های دینی و معنوی بود و همه هجمه های فرهنگی دشمن به خاطر کم رنگ کردن تنها مولفه ی برتری ما است.

سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی به تبدیل جهان به یک دهکده کوچک در فضای مجازی و نهایت استفاده مثبت از این ابزار قدرتمند توسط رسانه ها اشاره و تأکید کرد: مطبوعات و رسانه ها فرمانده هان و سربازان جنگ نرم هستید که در این عرصه کار و فعالیت می کنید و ما در حوزه های سخت و نیمه سخت ضربه های محکمی زدیم و در جنگ نرم هم باید کارهای بزرگ و اساسی انجام دهیم، چرا که رسانه قابلیت تاثیر گذاری بر سطح استان و کشور را دارد.

وی نیاز اساسی کشور را در حوزه فرهنگی و سپس اقتصادی بر اساس اولویت های رهبری دانست و بیان داشت: در همین راستا وظیفه همه است که با اخلاق خوب و منش خوب و ولایت مداری بستر خدمت را برای مسئولین آماده کرده تا شعارها به شعور و کار عملیاتی تبدیل شود و قابلیت و ظرفیت های مختلف در کشور بالفعل شوند.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام داشتن روحیه بسیجی و وقت گذاری و عزم و اراده حسینی را عامل موفقیت در 8 سال جنگ تحمیلی عنوان و تصریح کرد: دید الهی و تبعیت و مقاومت ها در برابر زورخواهی ها، از دیگر عوامل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی بوده که رزمندگان اسلام با این دید توانستند به آن دست یابند.

سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با استفاده از پدیده شوم ماهواره به میان خانواده ها راه یافته است و افراد بایستی مراقب توطئه های دشمنان در این خصوص باشند، یادآور شد: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا در حال ترویج اسلام سکولار و آمریکایی هستند که ایجاد گروهک داعش خروجی اسلام آمریکایی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.