قدس آنلاین ،شهرکرد؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی رحلت حضرت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت شورای هماهنگی شهرکرد درپی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی(ره)

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در پیامی رحلت حضرت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:
ضایعه سنگین رحلت عالم وارسته ، فقیه مجاهد ، اسوه اخلاق، الگوی صبر و مهربانی ، حضرت آیت ا.. مشکینی(ره) را به پیشگاه با عظمت حضرت بقیه ا.. اعظم(عج) و نائب بر حقش ولی امر مسلمین حضرت آیت‌ا..‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، مجلس خبرگان رهبری، حوزه های علمیه و دانشگاه ها، خاندان مکرم آن مرحوم و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی تسلیت عرض می نمائیم.
این پیام می‌افزاید:
آن مرحوم از مجاهدان نستوه و زجرکشیده انقلاب‌اسلامی اسلامی بود که هیچگاه از خط ولایت فقیه فاصله نگرفت و عمر با برکت و سراسر عزت خود را در وقف خدمت به نظام ولایی جمهوری اسلامی و ارزشهای متعالی دینی و اسلامی گذرانید، چهرهای وارسته و حلیم و صبور، ایشان را در زمرۀ معدود افرادی قرار داد که برای نیل به اهداف والای انقلاب اسلامی از عافیت، سلامت و راحت خود گذشتند.
در قسمت دیگری از این پیام آمده:
ایشان یار و یاور صدیق و از پیشکسوتان و پیشتازان انقلاب اسلامی بود که با تلاش های مستمر و مبارزات انقلابی خود در دوران طاغوت و قبول مسئولیت های سنگین و پرمخاطره در نظام اسلامی منشاء خدمات بسیار ارزشمندی به مردم، کشور و نظام شد.
در بخش پایانی این پیام آمده است:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان بار دیگر درگذشت حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی که عمر با برکت خود را صرف مجاهدت، تعلیم و تربیت نیروهای انقلابی و نشر معارف اسلامی و اخلاقی نموده‌اند محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، بیت مکرم و به همه‌ی دوستان و علاقمندان ایشان و پیشکسوتان انقلاب اسلامی، تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده رحمت و رضوان الهی را مسألت می دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.