۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 242152

قدس آنلاین:فرد رمالي که به بهانه هاي مختلف و تبليغات درمان بيماري و معرفي دزد به مالباختگان از مردم مبالغي وجوه نقد دريافت مي کرد توسط ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان گلپايگان اصفهان دستگير شد .

رمال همه کاره دستگير شد

به گزارش قدس آنلاین ،سرهنگ يوسلياني" فرمانده انتظامي شهرستان گلپايگان اصفهان بيان داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اينکه فردي با دريافت وجوه نقد زياد از مردم ،اقدام به رمالي ، دعا نويسي،ظاهر کردن روح و غيره به بهانه هاي مختلف مي کند،موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس اين شهرستان قرارگرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان گلپايگان اصفهان با اشاره به اقدامات ويژه پليس براي شناسايي اين فرد، گفت: ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان پس از کسب خبر و اطمينان از درستي موضوع با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام و اين فرد را در حين انجام رمالي دستگير و به مقر پليس منتقل کردند .

وي افزود : ماموران در بازرسي از محل موصوف ، تعداد 3 جلد کتاب دعانويسي ، دو عدد تابلو تبليغاتي با مضمون در آوردن غده هاي سرطاني و معرفي دزد به مالباختگان به همراه مقداري مواد مخدر از نوع ترياک را کشف کردند.

به گفته" سرهنگ يوسلياني" در اين رابطه پرونده مقدماتي تشکيل و فرد دستگير شده جهت سير مراحل قضائي به دادسرا معرفي شد

فرمانده انتظامي شهرستان گلپايگان در پايان توصيه کرد و گفت:امروزه با توجه به اين كه بهترين مشاوران ، خانواده ،پزشکان، روانشناسان و... در جامعه ما در دسترس مي‌باشند، ديگر زمان رمالي و پيشگويي براي حل گرفتاري‌هاي مردم گذشته است و كارشناسان اين حوزه مي‌توانند اين مشكلات را به خوبي حل كنند، اتفاقي كه هرگز در مراجعه به يك فالگير و رمال نمي‌افتد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.