قدس آنلاین- تبریز: به دنبال بارش‌های چند روز اخیر و بروز سیل در مسیر تلخه‌رود، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به همراه فرماندار و شهردار تبریز با حضور در میدان دام تبریز که در بستر این رودخانه واقع است از نزدیک عملیات امدادرسانی و مهار سیل را مدیریت کرد.

دستور انتقال میدان دام تبریز به کشتارگاه صنعتی صادر شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، همچنین جلسه ستاد بحران با حضور معاون عمرانی استاندار در محل این حادثه تشکیل و روند اقدامات لازم برای مدیریت حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

سرریز آب تلخه‌رود که به دنبال بارش‌های اخیر اتفاق افتاد، در برخی از مناطق شهری تبریز از جمله میدان دواب و ساختمان‌های اطراف خساراتی به بار آورد و ده‌ها راس گوسفند را تلف کرد.

به دنبال این حادثه ماشین‌آلات و عوامل اجرایی دستگاه‌های عضو ستاد بحران با حضور در محل حادثه به صورت مستقیم برای مدیریت آن مشارکت کردند.

همزمان با پایان عملیات امدادرسانی و انتقال دام‌های گرفتار شده درسیل، در جلسه ستاد بحران دستور انتقال این میدان به کشتارگاه صنعتی تبریز صادر و پایان هر گونه خرید و فروش دام در این میدان مورد تاکید قرار گرفت.

مالکیت این میدان که در انتهای شمال غربی تبریز و در مسیر پر تردد فرودگاه بین‌المللی قرار داد متعلق به شهرداری تبریز است و مسوولان محلی از چند سال قبل هر گونه فعالیت تجاری و خرید و فروش دام دراین میدان را مخل مبانی زیست محیطی و بهداشت شهروندان اعلام کرده و خواستار جابه|‌جایی و تخلیه آن شده بودند.

گفتنی است بارندگی‌های دو روز اخیر در استان آذربایجان شرقی ضمن خوشحالی مردم و کشاورزان در بسیاری از مناطق استان، موجب جاری شدن سیلاب شده و خساراتی به مردم  و کشاورزان وارد کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیامک مقدم IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    آیامیدان دام جدیدی رادرتبریز نظر دارین