تهران - ایرنا - عضو تیم معالج آیت الله مهدوی کنی گفت : فرایند درمان ایشان خوب پیش می رفت ولی متاسفانه ساعت هفت صبح امروز دچار آریتمی( ضربان نامنظم قلب) شدند و ساعت 9 ایست قلبی کردند.

آخرین دقایق حیات آیت الله مهدوی کنی

 سید محمد هاشمیان به خبرنگار ایرنا گفت: روند درمان آیت الله مهدوی کنی پیش از این و در دوران انتقال به بیمارستان قلب شهید رجایی به خوبی پیش می رفت


وی ایست قلبی آیت الله مهدوی کنی در صبح سه شنبه را دومین ایست قلبی او طی چند ماه گذشته عنوان کرد و افزود: ایشان یک بار دیگر نیز در منزلشان روز 14 خرداد ماه امسال دچار ایست قلبی شده بودند.

این فوق تخصص بخش مراقبت های ویژه با بیان اینکه تیم معالج آیت الله مهدوی کنی به سرپرستی دکتر« علی اکبر ولایتی » فعالیت می کرد ، گفت: این تیم حداکثر تلاش خود را برای درمان انجام داد.

وی گفت: هر چند مشکلات ریوی ایشان حل شده بود اما مشکلات قلبی باقی بود که متاسفانه امروز صبح ایست قلبی برای ایشان رخ داد.

وی در خصوص وابستگی آن مرحوم به دستگاه های بخش مراقبت ویژه گفت : بهبودی در ایشان به حدی بود که ساعاتی از شبانه روز را نیز بدون دستگاه تنفس می کردند.

آیت الله مهدوی کنی صبح امروز - 29 مهر - در بیمارستان شهید رجایی به دیار حق شتافت.پیکر آن مرحوم به دانشگاه امام صادق انتقال یافت تا صبح پنجشنبه بر اساس وصیت ایشان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده شود .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.