جعفری بیان داشت: با وجود همه برنامه‌ریزی‌هایی که دشمن برای ناامن کردن گوشه و کنار کشور چه در جنوب‌شرق و شمال‌غرب با استفاده از بسترها برنامه‌ریزی می‌کند، با مجاهدت و تلاش و باز بودن راه شهادت، امنیت کامل و پایدار در کشور برقرار است.

سردارجعفری:امنیت‎پایدار در کشوربرقراراست

مهر: فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز می‌توان گفت انقلاب به رغم همه خطرات پیش رو و همه خطرات بزرگی که دشمن بر او تحمیل داشته در جای خود باقیمانده است، گفت: امروز همه دنیا چه دوست و چه دشمن به قدرت معنوی جمهوری اسلامی ایمان دارند.

سرلشکر محمدعلی جعفری پیش از ظهر امروز در کنگره ملی دو هزار و 500 شهید و 86 سردار نجف‌آباد، با بیان اینکه استان اصفهان لشکر 14 امام حسین (ع) و 8 نجف را در دوران دفاع مقدس داشت، اظهار داشت: پیروزی و معنویتی که در نجف‌آباد موج می‌زند به دلیل ایمان و فرهنگ خاصی است که در این شهرستان وجود دارد.

وی در ادامه افزود: دو لشکر امام حسین و نجف اشرف دوران دفاع مقدس در تمام عملیات‌ها، خط‌شکن و تعیین‌کننده بود و بنده به ‌عنوان فرمانده قرارگاهی که افتخار خدمتگزاری به لشکر نجف را داشتم شاهد از خودگذشتگی، ایمان و توانمندی این لشکرها بودم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه انقلاب دستاوردهای زیادی داشته که ما آن‌ها را مدیون خون شهدا می‌دانیم و باید بدانیم که ما در این مسیر تاکنون چه اهدافی را محقق کردیم و چه اهدافی باقیمانده است، اظهار داشت: دو هزار و500 شهید این شهرستان و حماسه‌ای که به دست رزمندگان نجف‌آباد رقم خورد، برگرفته از ایمان، باور و روحیه انقلابی و سخت‌کوشی است که بر دوش مردم این خطه است.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم دستاوردهای شهیدان را برشمریم متوجه می‌شویم در دنیایی که همه غرب در برابر جبهه انقلاب و کشور مسلح شدند و هر توطئه‌ای را انجام می‌دهند که مسیر انقلاب محقق نشود، تنها این عنایت الهی است که شامل حال ما می‌شود و این انقلاب علی‌رغم دشمنی دشمنان مختلف هر توطئه‌‌‌ای را خنثی می‌کند.

جعفری با اشاره به اینکه ما به شدت نیازمند شناختن فرهنگ، زندگی، راه و اهداف شهدا هستیم تا در آن مسیر حرکت کنیم، اظهار داشت: آنچه در این نشست‌ها به درد امروز ما می‌خورد این است که باید قدر خون شهدا را بدانیم.

وی افزود: پس از یک هزار و 400 سال که از طول تاریخ اسلام و تشیع می‌گذرد، برای نخستین بار یک حکومت دینی و اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه که ضامن دینی و اسلامی بودن حکومت است، تشکیل می‌شود و این‌گونه انقلاب را پیش می‌برد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه حفظ استقلال کشور بعد از صدها سال وابستگی نیز از دستاوردهای خون شهدا است، ادامه داد: ما توانستیم یک رژیم شاهنشاهی را بدون مبارزه و جنگ و تنها با شعار الله‌اکبر و ایمان مردم و با تبعیت از ولایت فقیه ساقط کنیم، آنچه برای دشمنان ما قابل تحمل نیست، این است که ایران روی پای خود بایستند.

وی با اشاره به اینکه امروز می‌توان گفت انقلاب از همه خطرات پیش رو و همه خطرات بزرگی که دشمن بر او تحمیل داشته در جای خود باقیمانده است، گفت: اما دشمنی امروز دشمنان با 20 سال گذشته قابل مقایسه نیست؛ امروز همه دنیا چه دوست و چه دشمن به قدرت معنوی جمهوری اسلامی ایمان دارند که جمهوری اسلامی یک ابرقدرت معنوی بود که در برابر استکبار ایستاده است.

جعفری بیان داشت: با وجود همه برنامه‌ریزی‌هایی که دشمن برای ناامن کردن گوشه و کنار کشور چه در جنوب‌شرق و شمال‌غرب با استفاده از بسترها برنامه‌ریزی می‌کند، با مجاهدت و تلاش و باز بودن راه شهادت، امنیت کامل و پایدار در کشور برقرار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت و افزود: از خداوند منان علودرجات برای این عالم بزرگ که برای تحقق انقلاب اسلامی تلاش می‌کرد، را خواستاریم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.