قدس آنلاین یزد - دهمین نمایشگاه کامپیوتر، موبایل استان یزد با حضور مدیران کشوری، مقامات استان و جمعی از کارشناسان فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه‏‏های این استان افتتاح شد.

دهمین نمایشگاه کامپیوتر و موبایل استان یزد افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،  دبیر سازمان نظام صنفی استان یزد  در حاشیه مراسم افتتاحیه گفت: کامیتکس دهم با حضور 70 شرکت معتبر از داخل و خارج از استان  و همچنین هفت نهاد دولتی در فضایی به مساحت هفت هزار متر مربع  در حوزه‌هایی نظیر رایانه، تبلت، سیستم‌های کنترلی و تلفن همراه برپا شده است.

 

محمد مهدی لسان صدق حضور دولت الکترونیک را در نمایشگاه امسال فعال توصیف کرد و افزود: در این دوره کامیتکس، نهادهای دولتی به صورت گسترده تر، خدمات خود در حوزه الکترونیک را در معرض دید بازدیدکننندگان قرار داده اند و به نظر می‏رسد تعامل دوسویه ای برقرار شود.

 

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: تهمیدات لازم  به منظور ارایه خدمات در حوزه کامپیوتر، موبایل ،الکترونیک، ماشین های اداری و سیستم های کنترلی فراهم شده تا شهروندان از آخرین دستاوردهای روز فناوری اطلاعات از نزدیک آشنا شوند.

 

گفتنی است کامیتکس دهم، در محل دائمی نمایشگاههای استان یزد در محل سالن شهید قندی تا جمعه دوم آبان ماه برای بازدید عموم دایر است و شرکت‏‏های حاضر در این نمایشگاه، علاوه بر ارایه آخرین فناوری های روز دنیا، تهسیلات ویژه ای از جمله تخفیف ویژه، فروش اقساطی رایانه و لپ تاپ، اینترنت رایگان و دیگر خدمات را ارایه می‎‎دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.