قدس آنلاین یزد - سید محمد میرمحمدی استاندار یزد به مناسبت رحلت رییس مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله مهدوی کنی (ره) پیامی صادر کرد.

پیام تسلیت استاندار یزد به مناسبت رحلت رییس مجلس خبرگان رهبری

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد آمده است: خبر جانگداز رحلت آیت الله مهدوی کنی ریاست مجلس خبرگان رهبری که از استوانه های بارز جهاد و خدمت در نظام و از دلدادگان راستین و مخلص ولایت و رهبری و از نمونه های مردان بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است ما را داغدار و محزون ساخت.

در این پیام آمده است: عالم پرهیزکار و فقیه بزرگواری که هم در سنگر اجرایی و هم در سنگر تعلیم و تربیت نیروهای مومن و متخصص در طول حیات پر ثمر خود در هر شرایطی به آنچه وظیفه اش اقتضا می کرد تلاش نمود.

در بخش دیگری از این پیام می خوانیم، بی شک فقدان چنین بزرگانی برای نظام، سنگین و جانگداز است اما شکی نیست در بین دست پروردگان آنها راست قامتانی خداجوی و ارزشمند برخواهند خواست و همواره زمین از پاکان معطر خواهد بود.

این پیام می افزاید: اینجانب این مصیبت مؤلمه را به رهبر معظم انقلاب، خانواده آن مرحوم و ملت شریف ایران بویژه مردم متدین یزد تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای بازماندگانش صبر و اجرمسئلت می نمایم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.