قدس آنلاین یزد - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از ایجاد 941 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان موردی در 6ماهه اول سالجاری خبر داد.

ایجاد 941 فرصت شغلی در6 ماهه نخست سالجاری

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، محمد زارع میرک آباد با اعلام این خبر گفت : توانمند سازی مددجویان تحت حمایت با ایجاد اشتغال پایدار از جمله اهداف مهم این نهاد مقدس می باشد و به همین منظور تعداد 941 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و همچنین اقشار نیازمند جامعه در 6 ماهه نخست سالجاری ایجاد شد.

وی افزود: در این راستا مبلغی بالغ بر 105 میلیارد و 792 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و تسهیلات قرض الحسنه بانکی هزینه گردید.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اظهار داشت: طرح های ایجاد شده در قالب طرح های کارانگیزی، توان افزایی، خودکفایی و همچنین طرح های تبدیلی (توان افزایی به خودکفایی) و در زمینه های شغلی کشاورزی و باغداری، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیتهای صنعتی و معدنی، خدمات و ... بوده است.

محمد زارع میرک آباد خاطر نشان کرد: هم اکنون تعداد 12 هزار و 500 طرح فعال تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد داریم که در زمینه های شغلی مختلف مشغول فعالیت هستند.

 

 

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.